Ik laat mijn pakjes vaak afleveren bij Cubee, de pakjesautomaat van BPost. Je krijgt dan via sms of e-mail een code, en daarmee kan je een locker 24/7 openen met jouw pakje in.
Mijn twee laatste leveringen echter, heb ik geen code toegestuurd gekregen, terwijl beide pakjes wel in de automaat liggen (kan ik volgen via de Bpost trackinglink).
Het is op 2 verschillende e-mailaddressen, wel van mijn eigen domeinnaam. Ik heb contact opgenomen met Cubee klantendienst en ze gaan handmatig de codes opnieuw opsturen. Heeft iemand onlangs hetzelfde meegemaakt?
Cubee (pakjesautmaat BPost): problemen met codes afgelopen week
-
- Plus Member
- Twitter: IkTjilp
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 8 keer
Zaterdag nog zonder problemen kunnen gebruiken. Kreeg zowel mail als SMS met de code.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV
Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
Hier, 2 weken geleden denk ik, een pakje laten verzenden door iemand naar een postpunt. Mijn correcte e-mail opgegeven aan de persoon maar nooit een email van Bpost aangekregen. Het kan natuurlijk dat de verzender mijn e-mail fout heeft overgenomen. Gelukkig van de verzender de tracking gekregen nadat ik vroeg waarom het verzenden zo lang duurde ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 29 keer
Uw reactie is goedbedoeld, maar heeft niets te maken met de vraag van dit topiclanadekat schreef:Hier, 2 weken geleden denk ik, een pakje laten verzenden door iemand naar een postpunt. Mijn correcte e-mail opgegeven aan de persoon maar nooit een email van Bpost aangekregen. Het kan natuurlijk dat de verzender mijn e-mail fout heeft overgenomen. Gelukkig van de verzender de tracking gekregen nadat ik vroeg waarom het verzenden zo lang duurde
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 29 keer
Na 3 keer telefoon met Cubee is er geen oplossing uit de bus gekomen. Zij hebben de mail verstuurd, ik ontvang die niet (op mijn eigen domeinnaam). Spamfilter staat uit. Naar BPost gebeld om dan maar de code via GSM te versturen, nu wachten op de sms. Vreemd verloop
Orange Love Trio
Orange Flybox
Orange Extra surf card
Orange Flybox
Orange Extra surf card
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ha, Cubee is een product van "de Buren bv", zoals: je kan je pakje laten leveren bij de buren? Slim gevonden, maar ik weet niet of dat je zo'n naam lang kan blijven hanteren.
We hebben op het werk sinds enkele weken een Bringme-muur, al paar keer gebruikt en werkt goed voor zover ik kan beoordelen, enkel heb je soms webshops waarbij je je naam in het leveradres niet kan aanpassen met "bringme" (ik kijk naar jou, Proximus.be!)
We hebben op het werk sinds enkele weken een Bringme-muur, al paar keer gebruikt en werkt goed voor zover ik kan beoordelen, enkel heb je soms webshops waarbij je je naam in het leveradres niet kan aanpassen met "bringme" (ik kijk naar jou, Proximus.be!)