centrale

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gast

is er een manier om na te gaan op welke telefooncentrale we aangesloten zijn? afgezien van een telefoontje naar Belgacom, of course :roll:

ik veronderstel dat verschillende gemeentes op 1 centrale zitten
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Via deze link kan je nagaan wanneer je aan de beurt bent voor de upgrade van de snelheid ADSL. Misschien kan je via die weg iets te weten komen.
http://selfcare.belgacom.net/index.html ... adslfaster

Ofwel een telefoon gesprek via de gratis helpdesk voor ADSL.
Indien je ADSL klant bent ? te bereiken op nr. 0800 23451
Tijdens de week van 09:00 uur tot 22:00 uur
Tijdens het WE van 10:00 uur tot 18:00 uur

Grtz, :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”