Uit de bib de dvd boxen gaan lenen
Wat ik vreemd vond, op de achterkant staat het logo van Dolby DTS maar toch geeft de speler slechts Stereo 2.0 aan. Bij nader toezien zag ik dat op de achterkant van de dvd hoes ook 2.0 staat. Ik wist niet dat Dolby DTS ook werkte over 1 paar luidsprekers?
The Killing (Forbrydelsen) dvd
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
DTS is volgens mij een 5.1 channel codec... kan dus niet via 2.0
-
- Plus Member
Maar dat is dan toch misleidend? Verbinding verloopt via hdmir2504 schreef:DTS is volgens mij een 5.1 channel codec... kan dus niet via 2.0
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Dolby en dts zijn totaal verschillende surround tracks en hebben beide een verschillend logo.
Enkel dolby bestaat in een stereo variant. Dts in minimum een 5.0 opstelling. Je komt zelden beide codecs tegen op een dvd. Ik denk dus dat je ze door elkaar haalt. Ik heb de cover gegoogled en merk dat het idd enkel stereo is. Het zal dan een dolby spoor zijn, en niet een dts spoor.
Enkel dolby bestaat in een stereo variant. Dts in minimum een 5.0 opstelling. Je komt zelden beide codecs tegen op een dvd. Ik denk dus dat je ze door elkaar haalt. Ik heb de cover gegoogled en merk dat het idd enkel stereo is. Het zal dan een dolby spoor zijn, en niet een dts spoor.
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Komen er van een film ook niet verschillende versies uit op DVD? Waarschijnlijk is er een standaardhoesje meegekomen met de versie die geschikt is voor publieke uitlening. Op de cover zou ik dus niet te veel vertrouwen op wat er effectief in het doosje zit. Misschien zat er wel een (il)legale kopie in