Weird:P

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
DW

Euh Kheb ATI RADEON 9200 euh ik speel veel games...

Maar men brightness staat op max. en blijft nog redelijk donker als ik game en als ik men gamma aanpas gaat alles lichter maar als ik game blijft men helderheid in men spel hetzelfde en men scherm brightness staat ook op max. :S help me plz:P
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

DW schreef:Euh Kheb ATI RADEON 9200 euh ik speel veel games...

Maar men brightness staat op max. en blijft nog redelijk donker als ik game en als ik men gamma aanpas gaat alles lichter maar als ik game blijft men helderheid in men spel hetzelfde en men scherm brightness staat ook op max. :S help me plz:P

Die vele games, welke zijn dat dan? Het kan ook zijn dat je gamma in je games te laag staat eh! Probeer het ook eens te verhogen in games en check of het dan genoeg is. Greetz, BkE
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Squirtle
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

heb je het over doom3? daar is het de bedoeling dat je geen reet ziet :evil:

zo dacht de bomma ook altijd dat haar tv stuk was als ik daar naar x-files keek omdat alles 'in den donker was' :P
canabeez
Plus Member
Plus Member

Als ik mij niet vergis is die 9200 afgeleid van de 8500.
Ik heb de laatste (yeah i know time to upgrade :p ).
En die heeft daar ook wel last van, zelfde situatie als jij
beschrijft, al heb ik er wel maar bij een enkel game echt
last van..
Als pci-express wat meer ingeburgerd is smijt ik de boel buiten,
bij wijze van spreken ;)

greetz
Plaats reactie

Terug naar “Games”