op afspraak levering is dag later coolblue
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik dacht van gisteren iets te bestellen op afspraak.
Dus ik doe dat en ik zeg levering tussen 18u e 22u op dinsdag 26 december. In mijn bevestigingsmail kreeg ik te horen dat het woensdag zal worden. 1 klein detail dan ben ik niet thuis.
Als ik op afspraak bestel(kost 10 euro) zou toch de beschikbare uren moeten aanwezig zijn en niet ook niet beschikbare uren?
Wat kan ik in dit geval doen?
Heb nu doorgegeven aan coolblue dat het dan maar 2 januari mag geleverd worden...
EDIT 12u30
Ik heb dan toch nog na nogmaals te vragen bevestiging gekregen dat het toch dinsdag 26/12 tussen 18u en 22u kan geleverd worden.
Blijkbaar zijn ze daar met de kerstmisdrukte niet allemaal op de hoogte van de leveringen etc ik heb nu waarschijnlijk een verantwoordelijke in mail gehad.
Dus ik doe dat en ik zeg levering tussen 18u e 22u op dinsdag 26 december. In mijn bevestigingsmail kreeg ik te horen dat het woensdag zal worden. 1 klein detail dan ben ik niet thuis.
Als ik op afspraak bestel(kost 10 euro) zou toch de beschikbare uren moeten aanwezig zijn en niet ook niet beschikbare uren?
Wat kan ik in dit geval doen?
Heb nu doorgegeven aan coolblue dat het dan maar 2 januari mag geleverd worden...
EDIT 12u30
Ik heb dan toch nog na nogmaals te vragen bevestiging gekregen dat het toch dinsdag 26/12 tussen 18u en 22u kan geleverd worden.
Blijkbaar zijn ze daar met de kerstmisdrukte niet allemaal op de hoogte van de leveringen etc ik heb nu waarschijnlijk een verantwoordelijke in mail gehad.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
In elk geval het extra betaalde geld terugvragen. Heb dat ook eens voorgehad met Coolblue en toen het item niet dezelfde dag geleverd werd, heb ik gebeld en mijn geld voor leveren terug gekregen.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Elite Poster
wel ik zal zien ik kreeg dit berichtje:
Beste xxxxxx,
Bedankt voor je bericht. In de e-mail staat het inderdaad fout, maar ik heb het zonet geverifiëerd bij de verantwoordelijke: je mag de bestelling inderdaad 26/12 verwachten, tussen 18u en 22u. Past dit alsnog voor je?
Met vriendelijke groet,
Frederik van Coolblue
Medewerker Klantenservice
Dus als het niet die dag is ga ik doen wat jij zei.
Heb alvast gezegd dat ik heel blij zal zijn als ik het dan ontvang en dat het perfect geregeld is. Dus hopelijk is die boodschap goed overgekomen![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Beste xxxxxx,
Bedankt voor je bericht. In de e-mail staat het inderdaad fout, maar ik heb het zonet geverifiëerd bij de verantwoordelijke: je mag de bestelling inderdaad 26/12 verwachten, tussen 18u en 22u. Past dit alsnog voor je?
Met vriendelijke groet,
Frederik van Coolblue
Medewerker Klantenservice
Dus als het niet die dag is ga ik doen wat jij zei.
Heb alvast gezegd dat ik heel blij zal zijn als ik het dan ontvang en dat het perfect geregeld is. Dus hopelijk is die boodschap goed overgekomen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
ze doen hun best, gezien de periode zal het wel niet gemakkelijk zijn om beloofde levertijden te halen. (wat natuurlijk zuur is als je ervoor bijbetaald hebt)
Maar zoals jphermans zegt, als het niet lukt, doet coolblue meestal niet lastig over refund van extra betaalde verzendkosten.
Maar zoals jphermans zegt, als het niet lukt, doet coolblue meestal niet lastig over refund van extra betaalde verzendkosten.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.
-
- Elite Poster
Ok dat is prachtig dan zal ik afwachten wat het zal worden ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik wil het dinsdag omdat ik dan vanaf woensdag een heel tijdje van huis weg ben en de laptop die ik heb trekt op niets. Maar ik vind coolblue hun service altijd wel goed dus komt goed en ik begrijp wel dat ze het moeilijk hebben met de periode.
Ik wil het dinsdag omdat ik dan vanaf woensdag een heel tijdje van huis weg ben en de laptop die ik heb trekt op niets. Maar ik vind coolblue hun service altijd wel goed dus komt goed en ik begrijp wel dat ze het moeilijk hebben met de periode.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Alle begrip daarvoor, maar je moet uiteraard de speciaal gemaakte kosten gerefund krijgen.FlashBlue schreef:ze doen hun best, gezien de periode zal het wel niet gemakkelijk zijn om beloofde levertijden te halen. (wat natuurlijk zuur is als je ervoor bijbetaald hebt)
En eigenlijk moet hun systeem slim genoeg zijn om op voorhand de volle uren eruit te filteren.
-
- Elite Poster
Na een mail gekregen te hebben dat de levering sowieso dinsdag ging doorgaan krijg ik vandaag te horen in de verzendbevestiging dat het woensdag in de loop van de dag zal worden geleverd.(8 tot 18u)
Ten eerste dat tijdvak heb ik helemaal niet aangeduid en woensdag past al helemaal niet
Als zij al gaan bepalen wanneer ik thuis ben.
Heb dus een mailtje gestuurd naar coolblue dat het toch weer op woensdag staat zal zien of ze me nog morgenochtend kunnen helpen.
Als dit niet zo is ga ik de afspraak verzetten naar 2 januari...
Had hem toch iets vroeger moeten bestellen tbh.
Ik haat dynalogic -.-
Dynafix hetzelfde maargoed.
Ten eerste dat tijdvak heb ik helemaal niet aangeduid en woensdag past al helemaal niet
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Heb dus een mailtje gestuurd naar coolblue dat het toch weer op woensdag staat zal zien of ze me nog morgenochtend kunnen helpen.
Als dit niet zo is ga ik de afspraak verzetten naar 2 januari...
Had hem toch iets vroeger moeten bestellen tbh.
Ik haat dynalogic -.-
Dynafix hetzelfde maargoed.
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Coolblue kan er niets aan doen. Ze geven de doos ook maar af aan een koerier die de levertermijn moet nakomen. En garanties krijg je er niet voor in de plaats. Okee goed je bent niet thuis, maar er waren genoeg verzendopties mogelijk bij Bpost wanneer je niet thuis bent. Laat het leveren in een ophaalpunt en ga het later afhalen, of een familielid die je wil helpen.
Het kan ook een fout zijn in het mailsysteem waarbij je dus verkeerd geïnformeerd word. Als acht ik die kans vrij klein.
Het kan ook een fout zijn in het mailsysteem waarbij je dus verkeerd geïnformeerd word. Als acht ik die kans vrij klein.
-
- Elite Poster
Umm ja er waren er genoeg maar ik heb wel betaald voor de levering te laten plaatsvinden op een afgesproken tijdstip.
Dat is wat anders dan gewoon een koerier.
Want ik ben altijd tevreden geweest over deze op afspraak levering want dat lukte altijd.
Nuja ik snap met die drukke periode.
Nee postpunt was geen optie aangezien ik niet thuis ben de andere dagen dus 2 januari is ook goed dat is beter dan van bpost want dan zou ik nog moeten wachten tot 5 januari aangezien als ik thuis kom er geen pistpunt meeer open is
Dat is wat anders dan gewoon een koerier.
Want ik ben altijd tevreden geweest over deze op afspraak levering want dat lukte altijd.
Nuja ik snap met die drukke periode.
Nee postpunt was geen optie aangezien ik niet thuis ben de andere dagen dus 2 januari is ook goed dat is beter dan van bpost want dan zou ik nog moeten wachten tot 5 januari aangezien als ik thuis kom er geen pistpunt meeer open is
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Wij hebben gisteren kroketten met champignonsaus gegeten, mijn madam had het blijkbaar te druk om een stukje kalkoen in de pan te gooien, achja ik snap dat wel met al die drukte, wie eet er nu ook kalkoen met kerstmis ?boonpwnz schreef: Nuja ik snap met die drukke periode.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik kan hier nu een maandje kiezen waar mijn bpost pakketten naar toegaan als ik niet huis ben (bij de buren of in een ander bpost kantoor naar keuze) Rarara hoeveel keer dat al fout is afgelopen en ik in het juiste kantoor stond en mijn pakje nog op een ander lag
![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)
-
- Elite Poster
Dat weet ik wel maar hier spreken we niet over een pakjeslevering met bpost maar een pakjeslevering met dynalogiciceke schreef: Ik kan hier nu een maandje kiezen waar mijn bpost pakketten naar toegaan als ik niet huis ben (bij de buren of in een ander bpost kantoor naar keuze) Rarara hoeveel keer dat al fout is afgelopen en ik in het juiste kantoor stond en mijn pakje nog op een ander lag
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
En als ik 10 euro betaal zou ik wel wat duidelijkheid willen hebben over wanneer dat pakje nu gepland is om toe te komen. dat hij op een andere dag in hetzelfde tijdvak komt snap ik maar nu staat er een compleet ander tijdvak op nog eens een andere dag.
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Als ik extra betaal voor een levering moet die op tijd zijn, druk of niet zal mij worst wezen.. het is aan de vervoerder om daar op in te spelen door of meer personeel, of langer leveringstijden op te geven. Niet door pakjes te laat te leveren.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Als je bijbetaalt voor 'levering op afspraak' is het heel fout en zuur dat het te laat is. Ik zou het zelf nooit doen, maar soit daarmee is het pakje nog niet op tijd ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
De levering is dus uitgesteld tot 2 januari.
Wegens een piekmoment bij dynalogic werd mijn aanvraag verschoven... naar morgen maar ik ben dan niet thuis dus 2 januari zelfde uur.
Ik kreeg wel 10 euro cadeaubon van coolblue dus in feite ben ik niets verloren.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wegens een piekmoment bij dynalogic werd mijn aanvraag verschoven... naar morgen maar ik ben dan niet thuis dus 2 januari zelfde uur.
Ik kreeg wel 10 euro cadeaubon van coolblue dus in feite ben ik niets verloren.
-
- Elite Poster
Al dat "drukte" en "je moet het maar gaan afhalen" gedoe is uiteraard pure onzin.
Ze bieden de dienst aan, je betaalt er extra voor, ze duiden aan dat het slot beschikbaar is, dan moeten ze ook leveren.
Dit is het equivalent van een SLA, je levert of je betaalt boete.
Nu willen ze blijkbaar best of both worlds: jij betaalt bij, kiest een datum/uur die vrij is, zij slagen er niet in om hun afspraken na te komen, en wss zeggen de kleine lettertjes dat ze niet eens verantwoordelijk zijn.
Ze bieden de dienst aan, je betaalt er extra voor, ze duiden aan dat het slot beschikbaar is, dan moeten ze ook leveren.
Dit is het equivalent van een SLA, je levert of je betaalt boete.
Nu willen ze blijkbaar best of both worlds: jij betaalt bij, kiest een datum/uur die vrij is, zij slagen er niet in om hun afspraken na te komen, en wss zeggen de kleine lettertjes dat ze niet eens verantwoordelijk zijn.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
coolblue is ook niet verantwoordelijk voor de fouten van dynafix/dynalogic (maar laat me eerlijk zijn: die mannen zijn ook al hard verbeterd tegenover vroeger)
anderzijds had coolblue natuurlijk wel mss hun eigen koeriers kunnen laten bijspringen?
ik ga zeker de fout niet bij coolblue steken, want dat is zo niet - en ze zorgen wel dat je het geld terug krijgt...
maar wat ik wél niet als ok beschouw, is dat je een tegoedbon krijgt - dat wil nu eenmaal zeggen dat je verplicht bent om terug bij hun iets te kopen.
(ok, dat zal ook wel gebeuren - maar het is het gedacht, want in feite krijg je dus je geld niet terug, je krijgt gewoon een korting als je nog wat meer geld uitgeeft)
anderzijds had coolblue natuurlijk wel mss hun eigen koeriers kunnen laten bijspringen?
ik ga zeker de fout niet bij coolblue steken, want dat is zo niet - en ze zorgen wel dat je het geld terug krijgt...
maar wat ik wél niet als ok beschouw, is dat je een tegoedbon krijgt - dat wil nu eenmaal zeggen dat je verplicht bent om terug bij hun iets te kopen.
(ok, dat zal ook wel gebeuren - maar het is het gedacht, want in feite krijg je dus je geld niet terug, je krijgt gewoon een korting als je nog wat meer geld uitgeeft)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 33 keer
en die bestelling wordt dan ook te laat geleverd, waardoor je weer een tegoedbon krijgtSplitter schreef:want in feite krijg je dus je geld niet terug, je krijgt gewoon een korting als je nog wat meer geld uitgeeft)
![Lol 2 :lol2:](./images/smilies/icon_lol2.gif)
Knappe vorm van klantenbinding
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
-
- Elite Poster
Bedankt voor jouw navraag over de levering van jouw pakket. Tot onze spijt heeft Dynalogic een spreekwoordelijke 'piek' gehad in de aanleveringen, waardoor we inderdaad vermoeden dat de levering voor morgen gepland staat. Dit is uiteraard niet onze bedoeling, maar helaas zal vandaag niet lukken omdat we ook niks extra kunnen inplannen voor vanavond (het is 2de kerstdag in Nederland, waar vanuit de koeriers vertrekken voor dit soort leveringen). Indien gewenst, kunnen we de levering wel aanpassen naar een ander moment of dag. Onze oprechte excuses voor het ongemak: je ontvang als geste voor het geduld zo dadelijk nog een voucher via een aparte e-mail van me!
Heb dit zelf aangepast naar 2 januari dus blijkbaar konden ze zelf met hun koeriers dus niet bijspringen.
Heb dit zelf aangepast naar 2 januari dus blijkbaar konden ze zelf met hun koeriers dus niet bijspringen.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
De fout ligt dan misschien niet bij coolblue maar de verantwoordelijkheid tov jou als eindklant wel.
Al kan je ook de vraag stellen of er niet iets schort met hun informatica en planning...
J.
Al kan je ook de vraag stellen of er niet iets schort met hun informatica en planning...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
Ja want je laat toch niemand boeken op uren en dan dat niet kunnen waarmaken?
Dat als je er niet voor betaald dat dan de planning om zeep is door de kerstdagen kan ik verstaan maar in die 10 euro zit toch wel een alarm?
Dat als je er niet voor betaald dat dan de planning om zeep is door de kerstdagen kan ik verstaan maar in die 10 euro zit toch wel een alarm?
-
- Elite Poster
Ja; ik vergelijk dat een beetje met een vliegtuigreis. Je betaalt bij voor business class, en aan de check-in weten ze je te zeggen "sorry, maar door overmacht wordt het een economy stoeltje; maar hier is een tegoedbon voor de volgende vlucht".
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 215 keer
Ik vlieg (extreem) veel, maar een verplichte downgrade heb ik nog nooit meegemaakt?ITnetadmin schreef:Ja; ik vergelijk dat een beetje met een vliegtuigreis. Je betaalt bij voor business class, en aan de check-in weten ze je te zeggen "sorry, maar door overmacht wordt het een economy stoeltje; maar hier is een tegoedbon voor de volgende vlucht".
Op vraag wel...
-
- Elite Poster
Da's exact mijn puntaxs schreef:Ik vlieg (extreem) veel, maar een verplichte downgrade heb ik nog nooit meegemaakt?
Op vraag wel...
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
De analogie is mss niet perfect, maar daar komt het wel op neer; een betalende dienst die gewoon teniet gedaan wordt wegens "niet goed opgelet" en je krijgt niet eens je geld terug, wel een tegoedbon.
-
- Elite Poster
Ik hoop nu dat ze dinsdag 2 januari kunnen leveren.
Op de site van dynalogic staat nu dit:
!! Belangrijk !!
Onze koeriers zijn voor u onderweg. Omdat het momenteeldrukker is dan normaal, kan het zijn dat wij iets later dan gepland arriveren. Wij bezorgen zo snel als wij kunnen.
Op de site van dynalogic staat nu dit:
!! Belangrijk !!
Onze koeriers zijn voor u onderweg. Omdat het momenteeldrukker is dan normaal, kan het zijn dat wij iets later dan gepland arriveren. Wij bezorgen zo snel als wij kunnen.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
webwinkels kunnen daar wel iets aan doen !!!!
als ze alle koeriers aan de deur zetten die hun niet aan de afspraken houden, zouden deze wel inbinden.
We leven in 2018 dus moeten ze maar mogelijk maken dat ge niet kunt laten leveren als het vol zit.
Zo simpel is het.
als ze alle koeriers aan de deur zetten die hun niet aan de afspraken houden, zouden deze wel inbinden.
We leven in 2018 dus moeten ze maar mogelijk maken dat ge niet kunt laten leveren als het vol zit.
Zo simpel is het.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
Alleee ik heb echt de indruk dat ik niet geliefd ben bij bedrijven
Vandaag zie ik bij mijn afgesproken levering die ik verplaatst heb van woensdag 27/12 naar vanavond het volgende:
Transportafspraak geannuleerd reden: Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic.
Gebeld naar Coolblue en Coolblue zegt dat het heel onwaarschijnlijk is dat ze vanavond nog zullen leveren en dat het ten vroegste morgen is.
Ze stelden me gerust dat ik niets moet bijbetalen hiervoor. Ze zullen me nog contacteren voor levertijden.
Allee ben nogal blij dat is nu al de 2de keer dat afspraak niet doorgaat![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Coolblue vind het zelf vreemd dat product nog niet bij dynalogic zou aangekomen zijn maar dan nog...![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Cry :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Vandaag zie ik bij mijn afgesproken levering die ik verplaatst heb van woensdag 27/12 naar vanavond het volgende:
Transportafspraak geannuleerd reden: Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic.
Gebeld naar Coolblue en Coolblue zegt dat het heel onwaarschijnlijk is dat ze vanavond nog zullen leveren en dat het ten vroegste morgen is.
Ze stelden me gerust dat ik niets moet bijbetalen hiervoor. Ze zullen me nog contacteren voor levertijden.
Allee ben nogal blij dat is nu al de 2de keer dat afspraak niet doorgaat
Coolblue vind het zelf vreemd dat product nog niet bij dynalogic zou aangekomen zijn maar dan nog...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Zelf afgelopen weekend ook een leukerd meegemaakt: zaterdag een toestel besteld bij CB, levering voor de zondag (met BPost, ja!).
Uiteraard zondag geen pakje gezien, maar order stond als afgeleverd bij CB. Vandaag uiteindelijk geleverd met de reguliere post en nu staat het order als onderweg...
Snappen wie het snappen kan. Niet dat er haast achter zat, maar afspraken zijn afspraken!
Uiteraard zondag geen pakje gezien, maar order stond als afgeleverd bij CB. Vandaag uiteindelijk geleverd met de reguliere post en nu staat het order als onderweg...
Snappen wie het snappen kan. Niet dat er haast achter zat, maar afspraken zijn afspraken!
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
Afspraken zijn afspraken ma ik vind als je betaald dat het ook wel mag in orde zijn.
Ik dacht dat dynalogic beter kon dan dit...
Zou raar zijn als coolblue zelf hun zaken niet op orde hebben want nu zou het pakje niet aanwezig zijn bij dynalogic...
Ik dacht dat dynalogic beter kon dan dit...
Zou raar zijn als coolblue zelf hun zaken niet op orde hebben want nu zou het pakje niet aanwezig zijn bij dynalogic...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Bij CB is dit gratis... verleden week nog een bestelling gedaan zaterdagnamiddag en was er zondag (wel later op de dag) zonder extra kost.
Nu vind ik het wel wat overdreven om gedurende deze periode te gaan klagen over leveringen.
Nu vind ik het wel wat overdreven om gedurende deze periode te gaan klagen over leveringen.
-
- Elite Poster
@r2504
Ja ik klaag nu maar allee ja nu voor die ene dag begrijp ik het nog maar dat ze hem alweer niet kunnen afleveren vind ik echt erg en daarvoor betaal ik meer...
Dan ga ik vanaf nu dit niet meer doen en gewoon bestellen en ben ik niet thuis dan haal ik het af.
Ben er echt niet tevreden mee dat ik nu zo lang wacht en dat het nog niet in orde is...
Ja ik klaag nu maar allee ja nu voor die ene dag begrijp ik het nog maar dat ze hem alweer niet kunnen afleveren vind ik echt erg en daarvoor betaal ik meer...
Dan ga ik vanaf nu dit niet meer doen en gewoon bestellen en ben ik niet thuis dan haal ik het af.
Ben er echt niet tevreden mee dat ik nu zo lang wacht en dat het nog niet in orde is...
-
- Deel van't meubilair
Als je extra moet betalen heb je natuurlijk reden tot klagen...
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Vind je?r2504 schreef:Nu vind ik het wel wat overdreven om gedurende deze periode te gaan klagen over leveringen.
Wij hebben hier voor het verlof een bestelling geplaatst (bij een andere aanbieder) en er stond duidelijk:
"Tussen 23/12 en 2/2 vertrekt er niets, je pakket zal dus zeker een week vertraging hebben."
Is dat nu zo moeilijk om dat te melden?
Als je iets belooft moet je het nakomen. Als je denkt je belofte niet te kunnen volgen, dan moet je dat maar communiceren en dan is het aan de klant om te beslissen of hij hier al dan niet mee akkoord kan gaan.
Beloven zodat de klant koopt en dan je belofte niet nakomen, ik krijg daar persoonlijk ook 't schijt van.
-
- Deel van't meubilair
Ja ik vind dat ! (en jij mag gerust iets anders vinden).
Het is trouwens niet dat er niets vertrekt bij CB en normaal zal je je pakje ook wel hebben zoals vermeld maar deze periode van het jaar is uitzonderlijk en trouwens ook niet volledig onder controle van CB (ook zij hebben niet alles in voorraad, gebruiken externe partners voor het transport, wegen zijn slecht of drukker als anders, ...).
Is een beetje begrip nu echt zo moeilijk... of moeten we naar Amerikaanse toestanden waarbij iedere uitzondering moet vermeld staan om geen schadeclaim te krijgen als het eens een keertje fout gaat (als je je kat in de microgolf stopt om te drogen)![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Het is trouwens niet dat er niets vertrekt bij CB en normaal zal je je pakje ook wel hebben zoals vermeld maar deze periode van het jaar is uitzonderlijk en trouwens ook niet volledig onder controle van CB (ook zij hebben niet alles in voorraad, gebruiken externe partners voor het transport, wegen zijn slecht of drukker als anders, ...).
Is een beetje begrip nu echt zo moeilijk... of moeten we naar Amerikaanse toestanden waarbij iedere uitzondering moet vermeld staan om geen schadeclaim te krijgen als het eens een keertje fout gaat (als je je kat in de microgolf stopt om te drogen)
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
En vergeet niet je kind uit de broek te halen alvorens te wassen.
Neen, ik wil geen US toestanden.
Wij bestellen vaak bij Smarmat, de levering is zelden in de vooropgestelde tijdsinterval en met de sneeuw van een paar weken terug zijn ze niet langs geweest. Daar heb ik alle begrip voor want een half uur of een uur is niet te plannen op onze wegen en sneeuw is ook niet altijd voorspeld.
Maar de kerstperiode is al jaren een drukke periode voor online shops. Ze weten dat en ze kennen ongeveer hun capaciteit. Dan moet je stoppen met beloven als je aan je capaciteit zit. 't Is nu ook niet dat het weer de afgelopen dagen zoveel slechter is dan te verwachten voor deze periode van het jaar. Dus neen, geen begrip.
Er is trouwens een groot verschil tussen "geen begrip" en schadeclaims indienen omdat een belofte niet nagekomen wordt. Ik bestel gewoon niet online als het zeker op tijd thuis moet zijn.
Neen, ik wil geen US toestanden.
Wij bestellen vaak bij Smarmat, de levering is zelden in de vooropgestelde tijdsinterval en met de sneeuw van een paar weken terug zijn ze niet langs geweest. Daar heb ik alle begrip voor want een half uur of een uur is niet te plannen op onze wegen en sneeuw is ook niet altijd voorspeld.
Maar de kerstperiode is al jaren een drukke periode voor online shops. Ze weten dat en ze kennen ongeveer hun capaciteit. Dan moet je stoppen met beloven als je aan je capaciteit zit. 't Is nu ook niet dat het weer de afgelopen dagen zoveel slechter is dan te verwachten voor deze periode van het jaar. Dus neen, geen begrip.
Er is trouwens een groot verschil tussen "geen begrip" en schadeclaims indienen omdat een belofte niet nagekomen wordt. Ik bestel gewoon niet online als het zeker op tijd thuis moet zijn.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Ik ben zo ook de eerste om begrip te hebben voor een situatie, zelfs buiten deze periode, maar ze moeten me wel op de hoogte houden en ook 'begrip' tonen voor mijn situatie, als ik er verlof voor pak kost mij dat ook.
Levering op zondag probeer ik gewoon principieel te weigeren.
J.
Levering op zondag probeer ik gewoon principieel te weigeren.
J.
-
- Elite Poster
Hmm ik deed gisteren de post open en daar zat een briefje in dat er iets op het afhaalpunt lag. Op het briefje stond dat bezorger langsgeweest was op 26/12.
Uiteindelijk was dat het verloren pakje... na het daarnet te halen.
Ik begrijp wel niet hoe dynalogic dit heeft klaargespeeld of wat er gebeurt is bij coolblue... Want ik had niet zo een track en trace code en bij dynalogic stond levering woensdag 27/12 en niet 26/12...
Uiteindelijk was dat het verloren pakje... na het daarnet te halen.
Ik begrijp wel niet hoe dynalogic dit heeft klaargespeeld of wat er gebeurt is bij coolblue... Want ik had niet zo een track en trace code en bij dynalogic stond levering woensdag 27/12 en niet 26/12...