Scarlet klantendienst
Geplaatst: 13 dec 2017, 19:08
Goede avond mede Userbase'rs
Ik had eens een klein vraagje en weet niet of hiervoor nog een oplossing bestaat.
Op ons 2de verblijf aan de kust hebben een scarlet pak met internet, TV en telefonie. Nu door een vergetelheid hadden we de factuur van september niet betaald ook niet na aanmaningen die via sms verstuurd werden. (Men ouders hadden deze verkeerd geïnterpreteerd daar ze ook allebei een los staand gsm abo hebben bij scarlet) Maar vandaag kregen we ineens een brief met de vraag om de decoder terug te sturen omdat ons anders €149 aangerekend wordt.
Na contact met de klantendienst bleek dat we eens een maand niet betaald hadden. Ik zei dat we dit direct wilden betalen en met de vraag of ze dan de opzegging konden annuleren. Maar blijkbaar gaat dat niet meer en vertelden de medewerker dat we dit dan opnieuw moesten aanvragen via hun site maar dan heb je natuurlijk weer die installatiekost enz en een dag thuisblijven enz.
Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen zonder opzeg abo??
Ik had eens een klein vraagje en weet niet of hiervoor nog een oplossing bestaat.
Op ons 2de verblijf aan de kust hebben een scarlet pak met internet, TV en telefonie. Nu door een vergetelheid hadden we de factuur van september niet betaald ook niet na aanmaningen die via sms verstuurd werden. (Men ouders hadden deze verkeerd geïnterpreteerd daar ze ook allebei een los staand gsm abo hebben bij scarlet) Maar vandaag kregen we ineens een brief met de vraag om de decoder terug te sturen omdat ons anders €149 aangerekend wordt.
Na contact met de klantendienst bleek dat we eens een maand niet betaald hadden. Ik zei dat we dit direct wilden betalen en met de vraag of ze dan de opzegging konden annuleren. Maar blijkbaar gaat dat niet meer en vertelden de medewerker dat we dit dan opnieuw moesten aanvragen via hun site maar dan heb je natuurlijk weer die installatiekost enz en een dag thuisblijven enz.
Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen zonder opzeg abo??