Scarlet klantendienst

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Wuter
Plus Member
Plus Member
Berichten: 203
Lid geworden op: 23 mei 2012, 20:18
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 11 keer

Goede avond mede Userbase'rs

Ik had eens een klein vraagje en weet niet of hiervoor nog een oplossing bestaat.

Op ons 2de verblijf aan de kust hebben een scarlet pak met internet, TV en telefonie. Nu door een vergetelheid hadden we de factuur van september niet betaald ook niet na aanmaningen die via sms verstuurd werden. (Men ouders hadden deze verkeerd geïnterpreteerd daar ze ook allebei een los staand gsm abo hebben bij scarlet) Maar vandaag kregen we ineens een brief met de vraag om de decoder terug te sturen omdat ons anders €149 aangerekend wordt.

Na contact met de klantendienst bleek dat we eens een maand niet betaald hadden. Ik zei dat we dit direct wilden betalen en met de vraag of ze dan de opzegging konden annuleren. Maar blijkbaar gaat dat niet meer en vertelden de medewerker dat we dit dan opnieuw moesten aanvragen via hun site maar dan heb je natuurlijk weer die installatiekost enz en een dag thuisblijven enz.

Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen zonder opzeg abo??
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 12 keer

Probeer s via Facebook of Twitter.
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

fred_be9300 schreef:Probeer s via Facebook of Twitter.
...en zeg dat men met plezier via domiciliëring wil betalen. Misschien dat het betalen van een waarborg/voorschot ook een verschil kan maken.

Persoonlijk geloof ik niet dat dit in orde gaat komen maar het is wat men kan proberen.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Opzeg bij Scarlet is direct gelijk aan opnieuw activatie.

Een buur van mij heeft door de fout van de technieker bij mij ook een opzeg gehad van zijn lijn terwijl het de verkeerde lijn die opgezegd werd.

Daardoor moest die ook opnieuw activeren wat ook een heel tijdje heeft geduurd. heeft wel een schadevergoeding gekregen.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”