Iemand enig idee of je in plaats van een google play abonnement waarvoor maandelijks 9,99 euro dient te betalen, je op één of andere manier direct kan betalen voor een heel jaar ?
Ik dacht aan de aankoop van google play (her)laadbonnen maar kan je die dan gebruiken om via je google account maandelijks het abonnementsgeld te vereffenen (of laten afhouden?)
Dank voor jullie respons alvast !
Google Play Music abonnement
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
- Bedankt: 106 keer
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 31 keer
Een jaar abonnement bestaat niet,
maar je kan wel instellen waar elke maand het geld afgehouden moet worden, zoals bv je google play saldo
maar je kan wel instellen waar elke maand het geld afgehouden moet worden, zoals bv je google play saldo
- Internet, TV, mobile: scarlet Trio, Tempo Giga, Mobile Vikings
- Streaming: Netflix, Disney+ en Youtube premium
- Gaming: PC, Vive en Nintendo switch
- Domotica: Niko home control + philips hue
-
- Elite Poster
Dus je kan effectief je google saldo gebruiken om je goolge play music abo te betalen maandelijks ... Hoe gebeurt dit dan praktisch.
Alleszins bedankt voor de reactie !
Alleszins bedankt voor de reactie !
-
- Plus Member
Wat bedoel je precies? Hoe je dat betaalmethode veranderd?
Instelllingen -> account -> betalings gegevens bijwerken
Dan bij abbonnementen update kiezen en nieuwe betaalmethode selecteren.
Bij mij kan ik kiezen tussen visa, paypal, orange of dus google play saldo
Instelllingen -> account -> betalings gegevens bijwerken
Dan bij abbonnementen update kiezen en nieuwe betaalmethode selecteren.
Bij mij kan ik kiezen tussen visa, paypal, orange of dus google play saldo
-
- Elite Poster
OK Tx Orionis: dat was juist mijn vraag of je dud ook het google play saldo kunt gebruiken om maandelijks abonnementsgeld te betalen.
Daarmee is mijn vraag opgelost waarvoor zeer veel dank !
Bijkomende vraag: ik heb me daarstraks geabonneerd en krijg 2 maanden gratis abonnement.
Als ik offline ben, kan ik blijkbaar muziek (albums) downloaden op mijn smartphone of tablet. Deze ben je blijkbaar kwijt als je ooit je abonnement opzegt.
Mijn vraag is nu of je deze gedownloade muziek dan kunt oploaden naar 'onedrive' bv. om hem daar te bewaren als je ooit je google abonnement zou opzeggen om bv. over te schakelen naar spotify of zo ?
Daarmee is mijn vraag opgelost waarvoor zeer veel dank !
Bijkomende vraag: ik heb me daarstraks geabonneerd en krijg 2 maanden gratis abonnement.
Als ik offline ben, kan ik blijkbaar muziek (albums) downloaden op mijn smartphone of tablet. Deze ben je blijkbaar kwijt als je ooit je abonnement opzegt.
Mijn vraag is nu of je deze gedownloade muziek dan kunt oploaden naar 'onedrive' bv. om hem daar te bewaren als je ooit je google abonnement zou opzeggen om bv. over te schakelen naar spotify of zo ?
-
- Plus Member
Zover ik weet, gaat dat niet ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Dus jij hoopt dat het mogelijk is om een streaming dienst te nemen, dan een hoop muziek te downloaden, dan de streaming dienst stop te zetten, en dan toch nog die muziek te kunnen blijven afspelen ? Mja, het is inderdaad wel Sinterklaas-periode natuurlijkkoenraaddeconinck schreef:Als ik offline ben, kan ik blijkbaar muziek (albums) downloaden op mijn smartphone of tablet. Deze ben je blijkbaar kwijt als je ooit je abonnement opzegt.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Elite Poster
Ik heb al een heel uitgebreide cd collectie geript naar flac. Verder koop ik nog een 8à10 cd's via google play music op jaarbasis. Ik beluister verder mijn eigen collectie.
Op het werk had iemand me gezegd dat je wel een beperkt aantal songs kon downloaden én blijvend bewaren met een abo .
Dus dan ben ik financieel beter af om geen toegang te nemen tot een streaming dienst gezien mijn beperkte aankopen op jaarbasis en het feit dat ik niet kost wat kost toegang nodig heb tot een onbeperkt aantal muziekalbums.
Finaal kan ik ze dan nog downloaden van waar ik wil (bv. groove).
Op het werk had iemand me gezegd dat je wel een beperkt aantal songs kon downloaden én blijvend bewaren met een abo .
Dus dan ben ik financieel beter af om geen toegang te nemen tot een streaming dienst gezien mijn beperkte aankopen op jaarbasis en het feit dat ik niet kost wat kost toegang nodig heb tot een onbeperkt aantal muziekalbums.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 39 keer
Je kan praktisch ongelimiteerd uploaden, tot 50.000 nummers naar je Play Music account, ook flac, maar deze worden omgezet naar mp3 320kbps :koenraaddeconinck schreef:Ik heb al een heel uitgebreide cd collectie geript naar flac. Verder koop ik nog een 8à10 cd's via google play music op jaarbasis. Ik beluister verder mijn eigen collectie.
https://support.google.com/googleplaymu ... 3668?hl=en
https://support.google.com/googleplaymu ... 0462?hl=en
Deze nummers zijn permanent beschikbaar, of je nu een abo hebt of niet.
-
- Elite Poster
Inderdaad, ik heb mijn flac cd's geupload en die zijn toegankelijk via google play music.
Ik vermoed dat enkel gekochte of eigen geüploade (en geripte) albums beschikbaar blijven als ik alles goed begrijp. Als je muziek downloadt, komt het er dan niet op neer dat die verdwijnt als je je abo zou opzeggen tenzij je effectief de albums koopt.
Ik vermoed dat enkel gekochte of eigen geüploade (en geripte) albums beschikbaar blijven als ik alles goed begrijp. Als je muziek downloadt, komt het er dan niet op neer dat die verdwijnt als je je abo zou opzeggen tenzij je effectief de albums koopt.