Een tonguitsteeksmily

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Plaats reactie
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

[muggeziften]
Wete wat ik mis? Een deftige tonguitsteeksmily. Er is voor :p wel een smily, maar ik vind dat het eerder een lachgezichtje is dan een tonguitsteeksmily. Of is dat express gedaan om niemand te kwetsen? :roll: Dat moet geen zuur gezicht zijn dat een tong uitsteekt, maar iets gelijk op msn dat uitdrukt "HAHAHA, :ppppppppp"
[/muggeziften]
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

PiR²,

ik kan je geruststellen, op het nieuwe forum zal een extra smiley pack geinstalleerd worden, waarmee jullie emoties en expressie nog kunnen uitbreiden.

Heb het nog eens extra maar op mijn TO DO gezet, maar op het testforum is het al aanwezig. Maar voor de zekerheid, staat het op je lijstje, dat ik het bij het nieuwe het zeker niet vergeet.

Het is zeker niet door ons beperkt om niemand te kwetsen ofzo, want dit is gewoon de standaard smiley pack aanwezig binnen phpBB. Let wel, provocerende of uitdagende smileys die aanwezig zijn in sommige smiley packs, zullen we wel uit preventie-overwegingen, verwijderen, kwestie van het hier niet tot een smiley war te laten komen ;-)
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”