Ik zag ook dat mijn modem constant verbinding probeerde te maken, maar dat die in een soort loop zat. Dan maar rond 12u gebeld naar Telenet. Die mevrouw zag daar ook dat mijn modem constant op en af ging en zei me dat waarschijnlijk het probleem bij de modem ligt. Dan maar afspraak voor een technieker, die komt maandagnamiddag (maar uiteraard melden ze ook dat als probleem bij mij ligt dat ik 85€ mag betalen...

Toevallig ontdekte ik rond 17u dat ik terug gewoon internet heb (een aantal speedtests gedaan en bleef zeer constant volle snelheid). Ook op de modem zie ik stabiel signaal. Ik bel dus terug naar Telenet, als plichtbewuste klant, om hen te melden dat mijn internet probleem opgelost lijkt. Nu wil Telenet toch nog een technieker sturen om de lijn uit te meten.
Als die verbinding nu stabiel blijft vanaf nu, is het dan nog wel opportuun om een technieker over de vloer te krijgen? Of is dat standaard bij Telenet? Ik veronderstel ook dat tot aan de modem de kabel eigendom is van Telenet? Of hoe zit dat?
Ik wil graag goed geïnformeerd zijn, want is voor mij de eerste keer dat ik in zo'n situatie zit
