Opeens self starter activatie vereist

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Joost Poelmans
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2017, 18:59

Plots deze ochtend was er geen internet meer. Als je de web browser opende kwam het bericht van de self starter procedure te voorschijn. Het rare is dat het apparatuur voor het internet al 2 jaar geinstalleerd is en perfect werkte tot deze ochtend en gewoon nu plots deze activatie vraagt terwijl dat normaal gezien helemaal niet nodig is. Maar dan heb ik toch maar is geprobeerd om de procedure te volgen maar zodra ik onze klantennummer ingaf en naar de volgende stap probeerde te gaan, was er een bericht dat er geen diensten zijn die in aanmerking komen. Iemand een idee ?
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1537
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 95 keer

Internet verbinding afgesloten door: foutieve verhuis, onbetaalde facturen, ...
Best gewoon eens bellen naar 015 66 66 66.
Wanneer kan je ons bellen?
maandag tot vrijdag (8 u. - 20 u.), zaterdag (9 u. - 17.30 u.)
op zon- en feestdagen zijn we gesloten
Of indien je nog mobiel internet hebt kan je de vraag ook altijd stellen via facebook/twitter.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”