Sinds enkele dagen kan ik bij outlook express 6.0 geen mail meer deleten uit de inbox.
Permanent deleten (shift+del) werkt wel.
De box 'deleted items' heb ik al gedeeltelijk gewist, daar stak eerst voor meer dan een jaar aan mails in, heeft dus niet geholpen.
Iemand een tip?
Probleem bij delete mail uit inbox
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Het is een gok, maar staat bij "Onderhoud" (Extra - Opties - tabblad Onderhoud) de optie "Berichten op de achtergrond samenvouwen" aangevinkt ?
Indien niet, misschien eens proberen... (als je dit nog nooit gedaan hebt, zul je waarschijnlijk een tijdje véél activiteit op je harddisk horen)
Indien niet, misschien eens proberen... (als je dit nog nooit gedaan hebt, zul je waarschijnlijk een tijdje véél activiteit op je harddisk horen)
If you can't beat them, confuse them.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
CueBoy schreef:Het is een gok, maar staat bij "Onderhoud" (Extra - Opties - tabblad Onderhoud) de optie "Berichten op de achtergrond samenvouwen" aangevinkt ?
Ja, die optie is aangevinkt, ik heb nu gemerkt dat ik mails die ik enkel in preview heb bekeken wel kan verwijderen, maar als ik ze echt heb geopend om vb: het attach te bekijken, dan willen ze niet weg.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
't probleem is opgelost, "verwijderde items.dbx" was corrupt.
Na die gewist te hebben was het terug in orde.
Je kan die vinden door te kijken in:
extra / opties / onderhoud - archiefmap
Het pad dat daar is aangegeven copieer je naar clipboad.
Dan doe je start / uitvoeren, dan plak je die regel - OK
Nu zie je alle mappen staan en delete je de corrupte file (meestal de grootste).
Nadat je dan OE terug hebt opgestart wordt de map vanzelf terug aangemaakt.
Pas op: de mails die in die map zaten ben je wel kwijt, je kan de mails die nog nodig zijn tijdelijk naar een andere map copieren.
Na die gewist te hebben was het terug in orde.
Je kan die vinden door te kijken in:
extra / opties / onderhoud - archiefmap
Het pad dat daar is aangegeven copieer je naar clipboad.
Dan doe je start / uitvoeren, dan plak je die regel - OK
Nu zie je alle mappen staan en delete je de corrupte file (meestal de grootste).
Nadat je dan OE terug hebt opgestart wordt de map vanzelf terug aangemaakt.
Pas op: de mails die in die map zaten ben je wel kwijt, je kan de mails die nog nodig zijn tijdelijk naar een andere map copieren.