adsl2fit op een isdn lijn?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Zyne

ff snel een vraagske...

Ik weet dat adsl2fit geen adsl-formule voor mensen met een ISDN-aansluiting, maar ik vraag mij af waarom?
Ik heb even gemaild naar de helpdesk van adsl2fit, en blijkt dat adsl over een ISDN-lijn een aantal technische problemen heeft die blijkbaar niet gemakkelijk op te lossen zijn.

ziehier dus mijn vraagjes:
1. is dit waar? Ik dacht dat de meets dsl providers toch ook een ISDN-abbo aanboden, of ben ik verkeerd (ben nu een "tevreden" telenet gebruiker, maar heb absoluut meer upload nodig voor legale data)
2. zou er in de toekomst ooit nog een oplossing komen voor adsl2fit over ISDN-lijn
3. ik heb een vrij snelle upload en liefst ook vrij onbeperkt data-volume nodig enkel voor legale doeleinden. Ben effe naar SDSL aan het kijken, maar dat is mij veeeeel te duur. Is er een andere oplossing (liefst max 100€) in belgie beschikbaar?

thanks,

Zyne
seppie
Starter
Starter

ISDN mogelijk hangt niet samen met de provider.

Ga eens bij Belgacom informeren of het volgens hun mogelijk is om ADSL signaal bij jou te krijgen.

De maximale afstand van de telefooncentrale is de maatstaaf, deze ligt een aantal kilometers hoger bij een pstn lijn dan bij een isdn lijn.

Enkele jaren gelden was dit verschil meer dan 2 km (max isdn 3km en pstn 5km). Ondertussen zijn die afstanden wel anders pstn is hoger maar ik weet niet of isdn ook mee gestegen is.

Dit kan je snel even laten nakijken in een belagcomboetiek.

De enigste unlimited provider is Versatel op dit ogenblik maar dan heb je wel de snelheid niet mee jammer genoeg....
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

A2F deed geen adsl over ISDN omdat dit nog enkele technische moeilijkheden met zich meebracht. Dat is toch wat ik te horen heb gekregen.

Cheers
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”