Ik kijk naar mijn acount van orange en ik zie dat ze een beter tarief hebben voor me.
Ik verslikte me als ik zag wat ze me voorstelden. Dit is veel duurder dan wat ik nodig heb.
Wetende dat ik de grens niet overga. Ok vorig jaar in November naar Australie geweest en 1 telefoongesprek gedaan van max 2 minuten en roaming lag gans de tijd af. Maar voor dit direct een veel te duur voorstel te doen.
Wat ik moest betalen na mijn terugkomst was nog lager dan de meerprijs dat ze me voorstellen.
Hoeveel mensen zouden hier niet inlopen.
Hoe betrouwbaar is de tarief checkup
- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 4954
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Als je wakker bent, zie je toch dat het duurder is. Dit heet upselling.
Om je tarief te checken en eventueel een goedkopere formule te kiezen, ga je naar een onafhankelijke tariefvergelijker:
http://www.bestetarief.be/
https://www.astel.be/nl/
https://www.aanbieders.be/
Om je tarief te checken en eventueel een goedkopere formule te kiezen, ga je naar een onafhankelijke tariefvergelijker:
http://www.bestetarief.be/
https://www.astel.be/nl/
https://www.aanbieders.be/
-
- Elite Poster
- Berichten: 774
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
Of site's die gesponsord worden het beste voor U aanbieden of het Beste voor hun zelf de referentie is.raf1 schreef:Als je wakker bent, zie je toch dat het duurder is. Dit heet upselling.
Om je tarief te checken en eventueel een goedkopere formule te kiezen, ga je naar een onafhankelijke tariefvergelijker:
http://www.bestetarief.be/
https://www.astel.be/nl/
https://www.aanbieders.be/
Op de site van de overheid staan zelfs alle mogelijkheden niet op.
Als leidraad om verder te zoeken dan weer wel.
Als men bvb bij aanbieders gaat vergelijken voor elek en gas en daar dan de vreg er bij neemt.
Gegarandeerd andere voordeliger.
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 29 keer
Uiteraard zal geen enkele wakkere geest zomaar intekenen op een abonnementsformule die meer dan het dubbele kost, maar ik vind dit toch onbetamelijk. Hier wordt minstens de indruk gewekt als zou de voorgestelde formule passen bij het gebruikersprofiel van de klant, terwijl alle parameters een andere richting uitwijzen. Dit heeft een zweem van (poging tot) misleiding. Mocht ik dit als voorstel krijgen, zou ik toch even de klantendienst contacteren met een vraag om opheldering. Komt daar niets fatsoenlijks uit, dan kan het geen kwaad om dit even te forwarden naar de FOD Economie.