Nog voordeel bij Telenet Freephone 24 Belgium?

Plaats reactie
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Goeie dag,

Ik bekijk hier zopas mijn Telenet-factuur eens met een vergrootglas en zie dat ik nog de optie "FreePhone 24 Belgium" actief heb.
Ik heb standaard "Telenet FreePhone Europe" (in een Whoppa), m.a.w.:
  • Onbeperkt naar vaste nummers in België
  • 2000 minuten naar vast en mobiel in Europa tijdens de daluren
Als ik me niet vergis was "FreePhone 24 Belgium" onbeperkt naar vaste nummers in België, maar dit zit dus eigenlijk al in mijn standaard abonnement.
Iemand die kan bevestigen of er geen andere voordelen in die 24 Belgium optie zitten vooraleer ik deze optie opzeg?

Mijn eigen fout natuurlijk om dat niet in de gaten te houden, maar 't komt neer op een dubbele facturatie voor dezelfde dienst. :bang:
Gebruikersavatar
willem2
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 31 mei 2011, 14:56
Locatie: 2830
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Correctie:
"Telenet FreePhone Europe" (in een Whoppa):
  • Onbeperkt naar vaste nummers in België tijdens de daluren
  • 2000 minuten naar vast en mobiel in Europa tijdens de daluren
Via Triiing echter 24/7 zo goed als gratis.
Flippi
Premium Member
Premium Member
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
Bedankt: 64 keer

Bedankt voor de correctie.
Ik zat te kijken op https://www2.telenet.be/nl/business/pro ... ne-europe/ en daar staat bij de productdetails "Onbeperkt bellen naar Belgische vaste nummers" tout court. Pas als je op "Voordelig bellen" klikt, opent er zich informatie die dan wel "daluren" vermeldt...
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Voordeel bij Telenet bestaat voor mij niet meer sinds ik overgestapt ben naar Scarlet VDSL2 internet en VoIP.

Bij OVH Telecom heb ik voor 1,19 euro/maand gratis gesprekken van 60 minuten naar 99 verschillende vaste nummers per maand
naar Argentinië, Australië, Oostenrijk, België, Brazilië, Canada, Chili, China, Colombia, Cyprus, Denemarken, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Griekenland, Hong Kong, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Kazachstan, Luxemburg, Maleisië, Mexico, Noorwegen, Nieuw-Zeeland, Panama, Nederland, Polen, Portugal, Peru, Rusland, Singapore, Slowakije, Zwitserland, Zweden, Taiwan, Thailand, Verenigde Staten, Venezuela.

- 3,1 eurocent/minuut naar mobiele nummers in Belgiê en goedkope tarieven naar andere mobiele nummers: https://www.ovhtelecom.fr/telephonie/de ... phonie.xml
- nummerbehoud, nummerweergave, mailbox, oproepdoorschakeling,... zijn allemaal inbegrepen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

geen scarlet trio waar voip inbegrepen zit? (weliswaar enkel BE)
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”