Midden in de nacht
zucht we moeten toch dringend iets doen aan userbase.be
overdag is het ok qua bezoekers maar 's nachts kan het wat beter van daar deze topic
zeg ons wat je aan het doen bent en wees eerlijk
het is nu 3u34 en het is bijna 3 uur geleden dat er een gepost geweest is! Dit Kan beter!
Userbase verplicht langs deze weg de members om minstens 1 keer tussen 0.00 en 8.00 hier iets te posten zodanig dat er 's nachts ook wat trafiek is!
Groeten,
G33KJ3
overdag is het ok qua bezoekers maar 's nachts kan het wat beter van daar deze topic
zeg ons wat je aan het doen bent en wees eerlijk
het is nu 3u34 en het is bijna 3 uur geleden dat er een gepost geweest is! Dit Kan beter!
Userbase verplicht langs deze weg de members om minstens 1 keer tussen 0.00 en 8.00 hier iets te posten zodanig dat er 's nachts ook wat trafiek is!
Groeten,
G33KJ3
de pispaal <<
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
4:52 en het wordt er niet beter op 
Maar ja, niet iedereen is zo abnormaal als wij hé
Ik zie wel 3 guests... waarschijnlijk amerikanen die de speedtest aan het doen zijn ofzo.

Maar ja, niet iedereen is zo abnormaal als wij hé

Ik zie wel 3 guests... waarschijnlijk amerikanen die de speedtest aan het doen zijn ofzo.
NuKeM
Mja... waar zitten jullie nu??? 
Update: ik ga dan maar slapen... hopelijk is er geen verplichting om op zondagvoormiddag iets te posten

Update: ik ga dan maar slapen... hopelijk is er geen verplichting om op zondagvoormiddag iets te posten

-
- Elite Poster
- Contacteer:
Blue-Sky en Spock zijn anders geregeld om 4u 's nachts in de weer. We lezen aankomende nieuwsberichten en plaatsen die eventueel. Is er geen nieuws dan zijn we toch druk in de weerhet forum te doorlopen. Anders gaan we misschien dubbelposten...
Greetz,
Spock
Greetz,
Spock
Ok hier wil ik duidelijk geen details bijSub Zero schreef:LOLNiemand is verplicht om 's nachts langs te komen.
Wat ik aan het doen ben? Mr_Cide aan het ambeteren op IRCElkaar aan het entertainen....
Cheers
Sub 'nachtuil' Zero
-
- Elite Poster
- Contacteer:
IRC-sex?Djorre schreef:Ok hier wil ik duidelijk geen details bijSub Zero schreef:LOLNiemand is verplicht om 's nachts langs te komen.
Wat ik aan het doen ben? Mr_Cide aan het ambeteren op IRCElkaar aan het entertainen....
Cheers
Sub 'nachtuil' Zero

De Charel en Kamiel waren op stap geweest en hadden er een teveel gedronken, op weg naar huis begon het al klaar te worden.
Plots bleef de Charel staan en luisterde,...wel zei Kamiel wat scheelt er...?
De Charel was schijnbaar aan het tellen,...ineens zei hij tegen Kamiel...
Zo laat is het nog nooit geweest, ik tel al tot 54 en het slaat nog altijd.
Maar jong toch zei Kamiel, het is aan 't kleppen voor de vroegmis
Plots bleef de Charel staan en luisterde,...wel zei Kamiel wat scheelt er...?
De Charel was schijnbaar aan het tellen,...ineens zei hij tegen Kamiel...
Zo laat is het nog nooit geweest, ik tel al tot 54 en het slaat nog altijd.
Maar jong toch zei Kamiel, het is aan 't kleppen voor de vroegmis

- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
[DmW]_BkE doet een klein schopje...
Voila, hier mijn post midden in de nacht (letterlijk middernacht)
Wat ik aan het doen ben? Wat chatten op irc en een cdtje downloaden
en zometeen gaan slapen... 
Edit: 1 seconde te vroeg op ok geklikt
Voila, hier mijn post midden in de nacht (letterlijk middernacht)

Edit: 1 seconde te vroeg op ok geklikt

Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
- foxxy girl
- Pro Member
dit is ook een topic dat je niet op alle fora tegen komt.
maar toch moet er nog een post inkomen exact op 24.00 u want [DmW]_BkE zat er nog 1minuut naast.
ik zal het vandaag niet zijn, want ik vertrek morgen naar pukkelpop
maar toch moet er nog een post inkomen exact op 24.00 u want [DmW]_BkE zat er nog 1minuut naast.

groetjes foxxy

- foxxy girl
- Pro Member
ik ben stiekem toch nog even online om zo dadelijk een postje te zetten, alvast bedankt spock.
- foxxy girl
- Pro Member
ik ben benieuw hoeveel post er vandaag nog bij gaan komen in deze topic.
dit is alvast mijn poging tot een mindernacht postje, tot binnen enkele dagen allemaal.

dit is alvast mijn poging tot een mindernacht postje, tot binnen enkele dagen allemaal.

Er komt alvast eentje bij.
Proficiat met de middernachtpost!
Greetz
Proficiat met de middernachtpost!

Greetz
- Styno
- Elite Poster
kon het niet laten....
- Bijlagen
-
- thread_baddude.jpg
- badduke
- (28.33 KiB) 1012 keer gedownload
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc

echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Daar zit onze meon, nog een goed verlof toegewenst en met een lekker ijsje kan je wat afkoeling zoeken...meon schreef:Niet enkel midden in de nacht, maar ook nog eens vanaf 1200 km afstand
Zwoele (want dat is het woord) groetjes vanaf de Côte d'Azur

- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Proficiat me je middernachtpost...foxxy girl schreef:dit is ook een topic dat je niet op alle fora tegen komt.

Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
- foxxy girl
- Pro Member
dat noemen ze nog eens verslaafd zijn.meon schreef:Niet enkel midden in de nacht, maar ook nog eens vanaf 1200 km afstand
Zwoele (want dat is het woord) groetjes vanaf de Côte d'Azur
en bedankt [DmW]_BkE en slekken
Zijn er momenteel nog mensen die aan het blokken zijn vanwege de herexamens en af en toe 's nachts eens een kijkje nemen op userbase? Of ben ik weer de enigste?
Grrr herexamens!!!
Grrr herexamens!!!
Greetz Bossie