Bij dezen verkoop ik mijn gewonnen Ipad van een hackaton.
Object + omschrijving: Apple Ipad Air 2 Wi-fi 32GB grijs
Zit nog volledig in verpakking met plastiek er rond.
Optionele foto's:
Minimumprijs: € 350 (excl. verzend kosten)
Optioneel meeneemprijs: € 400 (excl. verzend kosten)
Hoogste bod na x-aantal uur wint (opbod per € 5): 48u
Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:
Liefst komen afhalen om dan mss ook te kunnen testen.
Nieuwe Ipad Air 2 Wifi 32GB grijs
Garantie?
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Normaal krijg je bij Apple zelf garantie indien er zich een defect voordoet moet, je wel naar brussel naar de apple store maar best eens navragen voor veiligheid
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Brussel of een Authorised Service partner.
Waarschijnlijk een jaar garantie of dit toestel. Twee jaar is voor particulieren, maar aangezien het gewonnen is etc zou ik vermoeden dat je maar een jaar gaat krijgen.
Binnen dat jaar kan elke geautoriseerde service partner van Apple de garantie afhandelen, exacte einddata ervan kan je normaal opzoeken via https://checkcoverage.apple.com.
Waarschijnlijk een jaar garantie of dit toestel. Twee jaar is voor particulieren, maar aangezien het gewonnen is etc zou ik vermoeden dat je maar een jaar gaat krijgen.
Binnen dat jaar kan elke geautoriseerde service partner van Apple de garantie afhandelen, exacte einddata ervan kan je normaal opzoeken via https://checkcoverage.apple.com.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 39 keer
Waarom vraag je dat gewoon niet aan de organisator van die hackaton?
Toen ik bij mijn krantenabo een 'gratis' iPad kreeg, heb ik hen de vraag gesteld waar ik mijn garantie moest laten gelden en bleken ze de iPad ingekocht te hebben via één van die Apple-verdelers, Switch? Ik kreeg dit via brief bevestigd en heb die dan gewoon meegegeven aan de koper van mijn iPad.
Toen ik bij mijn krantenabo een 'gratis' iPad kreeg, heb ik hen de vraag gesteld waar ik mijn garantie moest laten gelden en bleken ze de iPad ingekocht te hebben via één van die Apple-verdelers, Switch? Ik kreeg dit via brief bevestigd en heb die dan gewoon meegegeven aan de koper van mijn iPad.
- Loeri
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Omdat:lukadad schreef:Waarom vraag je dat gewoon niet aan de organisator van die hackaton?
- Ik nog op een antwoord wacht van de organisator.
- Dit ook eens wou bekijken via apple zelf?
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Heb uw post samen gesmolten, en uw list gefixed
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Die reply van Apple is normaal bij een toestel dat niet in een Apple store gekocht is en nog niet geactiveerd is.Loeri schreef: Aangezien ik niks van Apple ken, is het ok om een Apple id te maken en hier aan de ipad te linken?
Nee, zeker geen apple ID aanmaken en daar die ipad aan linken. Dat is iets voor de koper.
Als ik Apple stuff verkoop ga ik ook niet meer in op de talloze vragen voor dit of dat van bewijs. Ik verkoop hem toch nog altijd voor meer dan de vraagprijs. Ben al blij dat die Activation Lock toestand verwijderd is, want dat werd effectief gebruikt voor fraude.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Daarenboven, als ik toestel van Apple binnenbreng voor garantie (de weinige keren dat dat gebeurt) dan willen ze zelfs geen factuur zien. Doen gewoon controle dekking en AppleCare ahv serienummer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Het gaat er hier net over tot wanneer die garantie nog loopt. In principe is dat één jaar na de laatste detailhandelverkoop, voor particulieren twee jaar. Wel inderdaad geen factuur nodig binnen dat eerste jaar (voor particulieren wel in het tweede jaar onder garantie).CCatalyst schreef:Daarenboven, als ik toestel van Apple binnenbreng voor garantie (de weinige keren dat dat gebeurt) dan willen ze zelfs geen factuur zien. Doen gewoon controle dekking en AppleCare ahv serienummer.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ik zocht een nieuwe, maar in de tijd van retina (en bijhorende hi-res graphics) en hi-res fotos en video vind ik 32gb gewoon te nipt.
Ik merk dat nu ook in mijn iphone.
Ooit een 3gs nieuw gekocht, 16gb, bomvol gestoken met apps.
Als vervanging een 5 gekocht refurb, ook 16gb, zit constant vol en ik heb er bijna geen apps op staan.
Sorry dus, maar zelfs aan verlaagde prijs zit er voor mij alleen maar teleurstelling in wanneer ie binnen de kortste keren vol steekt.
Ik merk dat nu ook in mijn iphone.
Ooit een 3gs nieuw gekocht, 16gb, bomvol gestoken met apps.
Als vervanging een 5 gekocht refurb, ook 16gb, zit constant vol en ik heb er bijna geen apps op staan.
Sorry dus, maar zelfs aan verlaagde prijs zit er voor mij alleen maar teleurstelling in wanneer ie binnen de kortste keren vol steekt.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Daar nog niemand de minimumprijs heeft geboden doe ik een bod van 275 EURO.
Je ziet maar of je dit een geldig bod vindt.
Je ziet maar of je dit een geldig bod vindt.
- Loeri
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Nee..axs schreef:Ga je de minimumprijs verlagen?
De organisatie liet weten dat ze gingen zoeken achter de factuur maar sindsdien nog geen antwoord gekregen.
Ik heb inmiddels de ipad al verkocht aan een kennis.