ik heb een week geleden, online een bestelling geplaatst voor telenet-internet. Ik kom van edpnet, waar ik op zich wel tevreden van ben, maar de iets te trage snelheid (netflix, home-working, ...) baarde me toch soms wat zorgen (6 Mbps up en 40 Mpbs down). Van edpnet ben ik op zich wel tevreden, alhoewel er de laatste maanden wel een paar storingen waren. Nu, ik heb er zelf weinig of geen last van gegad. De snelheid waarmee proximus echter zijn netwerk upgrade is belachelijk traag. Goed, dit was echter randinformatie.
Nu, ik wou vandaag eens bellen naar telenet, hoe het zit met mijn vraag i.v.m. een modem-only-model (eigen router, ..., alsook het trekken van de kabel: mote nog gebeuren). Nu blijkt als ik bel, dat ze me telkens niet konden horen. Ik bel al een paar jaren via OVH (officiële belgisch telecom-provider via voip). Ik ben daar supertevreden over tot nu toe. Ik kan me eerlijk gezegd nog geen outage herinneren (gelukkig) en tot nu toe ook nog geen problemen zover ik weet. Ik zou dat immers rap horen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dus, de vraag is als andere mensen, die hier misschien ook ovh gebruiken, ook al problemen hebben gehad met het telenet-contactcenter? Het is eigenlijk een beetje een showstopper voor mij. Als er eens een probleem is met het internet, moet men hier thuis met de vaste lijn kunnen bellen naar het telenet contactcenter. Vandaag was dat alvast onmogelijk voor mij.
Bedankt! Mvg,
Michel