directx 9

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
tuurke
Plus Member
Plus Member

is directx 9 nu al de definitieve versie
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hmm,

op het eerste zicht staat er idd op www.microsoft.com/directx een definitieve versie online van DirextX9.0 al weet ik wel niet wat ze met "End-User-Runtime" bedoelen, tis weer op zijn microsofts :D
Maar logischer wijs vertaald zou dit gewoon betekenen definitieve run-time versie voor het publiek. Dus ik vermoed wel dat ze in orde zal zijn. Het is geen bèta of alpha.

Normaal gezien, als iets official released wordt -- om zekerheid te hebben -- staat het zeker in de lijst op: windowsupdate.microsoft.com, het script zoekt je pc af en alle nodige pathces en updates, als je nog met een oude DirectX zit, zal hij dat dan ook melden. Maar heb net gekeken, en bij mij staat hij er nog niet tussen... anderzijds moet ik er wel bij vertellen, dat voor mplayer9.0 het ook mega lang geduurd heeft vooraleer hij in windowsupdate stond :?
I love it when a plan comes together!
All Your Base
Plus Member
Plus Member

die windows update wordt inderdaad niet direct aangepast bij nieuwe versies van directx en mplayer en dergelijke. allicht een beetje uit voorzichtigheid.
tuurke
Plus Member
Plus Member

oke ze staat erop , ik heb wel de End-User-Runtime versie genomen dx90_redist.exe 31.8mb te vinden op
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=8510F9C3-1679-482B-B903-2352B58AF584&displaylang=en
alles lijkt goed te werken , ook games

Editted by SeNsEi Ze0n:
fixed link
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Bij mij draait het al een week of 2 en geen probs,
MOHA, Max Payne, Wolfenstein en zelfs Harry Potter draaien
heel goed.

Greetz
Weetgraag :wink: