Pagina 1 van 1

Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received

Geplaatst: 21 dec 2016, 00:44
door giolovin
Al een hele tijd heb ik storingen op mijn internet, vaak 's nacht nu ook meer en meer tijdens de ochtend.

Volgens mij ligt het aan het signaal dat binnenkomt.

Zou iemand met meer verstand van dit soort zaken de logs en signalen willen bekijken?

Afbeelding

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Re: Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received

Geplaatst: 22 dec 2016, 11:03
door steve_jaspers
staat bij mij ook in de logs. heb wel geen idee wat het juist betekent..

Net even met orange gebeld (voor ik dit in de logs gevonden had) vanwege VERSCHRIKKELIJK traag internet (0.8 Mbps) en daar hebben ze me vanalle tests laten doen, alles van de modem, enkel pc met kabel enz enz.. geen verschil. tot ik uiteindelijk de modem zelf maar eens opnieuw heb opgestart en nu is de snelheid weer normaal, maarja, voor hoe lang ???
Momenteel wordt mijn lijn gemonitord door technische dienst orange .. we zien wel..