Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
giolovin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 311
Lid geworden op: 25 jun 2013, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 18 keer

Al een hele tijd heb ik storingen op mijn internet, vaak 's nacht nu ook meer en meer tijdens de ochtend.

Volgens mij ligt het aan het signaal dat binnenkomt.

Zou iemand met meer verstand van dit soort zaken de logs en signalen willen bekijken?

Afbeelding

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Laatst gewijzigd door giolovin 21 dec 2016, 00:44, in totaal 2 gewijzigd.
steve_jaspers
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 20 sep 2005, 19:31
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

staat bij mij ook in de logs. heb wel geen idee wat het juist betekent..

Net even met orange gebeld (voor ik dit in de logs gevonden had) vanwege VERSCHRIKKELIJK traag internet (0.8 Mbps) en daar hebben ze me vanalle tests laten doen, alles van de modem, enkel pc met kabel enz enz.. geen verschil. tot ik uiteindelijk de modem zelf maar eens opnieuw heb opgestart en nu is de snelheid weer normaal, maarja, voor hoe lang ???
Momenteel wordt mijn lijn gemonitord door technische dienst orange .. we zien wel..
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”