Hallo,
Over een kleine maand komt Rogue One (Star Wars) in de bioscoop/cinema, en ik was aan het rondkijken waar ik deze kon gaan zien, en toen viel me op dat er enorm veel versies zijn welke je kan bekijken. 2D, 3D, IMAX 3D, Laser Ultra 3D.
Nu heb ik een vraagje ivm de laatste 2 versies: Welke van de twee geeft nu de beste filmervaring? Is er iemand die het verschil kan uitleggen tussen IMAX 3D (Pathé Eindhoven) en Laser Ultra 3D (Kinepolis Antwerpen) ?
Vraagje ivm bioscoopervaring nieuwere technieken
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 2 keer
IMAX is gewoon een gigantisch groot scherm en Laser Ultra (al dan niet 3D) is ook een heel groot scherm maar scherper, diepere kleuren, beter geluid, enz... De nieuwste technologie dus.
Vergeet niet dat binnenkort (voor de nieuwe Star Wars) Kinepolis Brussel het grootste IMAX scherm van Europa zal hebben. Geen reden dus om bij de Nederlandse buren te gaan![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vergeet niet dat binnenkort (voor de nieuwe Star Wars) Kinepolis Brussel het grootste IMAX scherm van Europa zal hebben. Geen reden dus om bij de Nederlandse buren te gaan
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Voor mij persoonlijk is eindhoven het dichtstbij van alle bioscopen, iets meer dan 30km, en Brussel voor mij al bijna 120km is, en als enige IMAX aanbiedt.
Kinepolis antwerpen heeft dan wel de laser Ultra 3D, maar ligt ook al op meer dan 70km.
Kinepolis antwerpen heeft dan wel de laser Ultra 3D, maar ligt ook al op meer dan 70km.
532m² in Brussel?De zaal oogt nog even indrukwekkend als bij de opening veertien jaar geleden. Het scherm is zeven verdiepingen hoog en 30 meter breed, goed voor 600 m 2 . In de zaal is plaats voor 435 mensen.