Vandaag Proximus ISDN lijn down. Kan gebeuren. Maar wel zo'n 40 min aan de telefoon geweest voor iemand eindelijk onze lijn kon doorschakelen naar een GSM...!!!
Was een algemene storing en na een 3-tal uur terug opgelost.
Vaste telefoon down - krijg maar eens iemand lijn bij Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 1139
- Lid geworden op: 11 mei 2007, 14:00
- Locatie: zwijndrecht
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
nete, nu niet om de boeman uit te hangen, maar begin je nu topics uit te zoeken om toch maar Proximus in een slecht daglicht uit te stellen?
"Kijk eens hoe slecht ze zijn!"
Ik dacht eerst dat het een topic van vandaag was, maar zag dan pas dat je een maand oude topic zo hebt opgesmeten .
"Kijk eens hoe slecht ze zijn!"
Ik dacht eerst dat het een topic van vandaag was, maar zag dan pas dat je een maand oude topic zo hebt opgesmeten .
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Ik krijg hier langzamerhand een deja-vu.
ISDN; dus Proximus business? Meestal heb je binnen de 3' iemand aan de lijn.
ISDN; dus Proximus business? Meestal heb je binnen de 3' iemand aan de lijn.
-
- Pro Member
- Berichten: 341
- Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 14 keer
Als ik hier zou lezen: Telenet gebeld en 40 minuten in de wacht gestaan, ging ik eveneens schrijven dat zoiets schandalig is. Als je als bedrijf zo weinig volk in je call-center zet is dat een aanfluiting van klantvriendelijkheid.GuntherDW schreef:nete, nu niet om de boeman uit te hangen, maar begin je nu topics uit te zoeken om toch maar Proximus in een slecht daglicht uit te stellen?
"Kijk eens hoe slecht ze zijn!"
Ik dacht eerst dat het een topic van vandaag was, maar zag dan pas dat je een maand oude topic zo hebt opgesmeten .
Voor mij is 5 minuten aan de lijn hangen er in feite al ver over, een minuut of twee bij grote drukte kan nog net.
Wat de andere topics betreft: ik krijg nogal wat computervragen van kennissen, blijkt dat er toch een pak meer voor mij schier onoplosbare problemen hebben met PX dan met bv. Telenet. En 99% van de vragen die ik krijg los ik zelf op zonder hier vragen te moeten stellen.
Iedereen mijn beste wensen voor 2017
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
tgoh... ook klagen dat je aan de kassa moet wachten in de supermarkt? (sja, trek je die logica van jou door moeten ze maar 20 kassas extra zetten voor die paar keer dat het is écht druk is)nete schreef:Als je als bedrijf zo weinig volk in je call-center zet is dat een aanfluiting van klantvriendelijkheid.
Voor mij is 5 minuten aan de lijn hangen er in feite al ver over, een minuut of twee bij grote drukte kan nog net.
daarbovenop bij een algemene storing krijg je dat meestal te horen nog voor je het wachtmuziekje hebt, en dan is het toch écht je eigen keuze of je aan de lijn blijft of even afwacht... (en blijkbaar zijn er echt veel die gewoon dat bericht negeren en toch blijven hangen om dan erna te klagen dat ze te lang hebben moeten wachten én de callcenter medewerker het probleem niet heeft opgelost...)
- WalterB1
- Elite Poster
- Berichten: 1890
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Misschien doet Proximus dat of andere aanbieders maar als algemeen principe zou het niet slecht zijn om mensen aan te bieden wanneer ze klant worden een telefoonnummer op te geven waar ze automatisch naar doorschakelen wanneer het systeem uit ligt. Zolang dat back-up doorschakelsysteem ook niet uit ligt natuurlijk.
Zouden ze ook iets over op de factuur kunnen zetten. Zoals Netflix die de suggestie doet een telefoonnummer toe te voegen aan uw account.
Zouden ze ook iets over op de factuur kunnen zetten. Zoals Netflix die de suggestie doet een telefoonnummer toe te voegen aan uw account.
-
- Elite Poster
- Berichten: 870
- Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Dat is een goed idee WalterB1! En dan meteen ook een smsje sturen om je hiervan op de hoogte te brengen.
Met VOIP is dit eigenlijl allemaal een normale zaak. Waarom niet bij proximus?
Met VOIP is dit eigenlijl allemaal een normale zaak. Waarom niet bij proximus?
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
op zich geen slecht gedacht - gezien dit nu ook perfect kan, maar er meestal eerst gebeld zou moeten worden.WalterB1 schreef:Misschien doet Proximus dat of andere aanbieders maar als algemeen principe zou het niet slecht zijn om mensen aan te bieden wanneer ze klant worden een telefoonnummer op te geven waar ze automatisch naar doorschakelen wanneer het systeem uit ligt.
zou voordelig zijn voor zowel proximus (minder calls) als voor de klant (blijft bereikbaar)...
heb het even gekopieerd naar de proximus move thread.