Dus, de bundel tv, internet en bellen van TV-Vlaanderen leek me interessant, maar hun website laat mij in de steek, daarom onderstaande vragen die iemand hier misschien kan beantwoorden:
- Als ik het goed begrepen heb krijg je een Fritz!Box in bruikleen (super als dat zo is, die aankoopkost valt dan al weg!), maar heb je die dan ook volledig in eigen beheer? Kan ik die router gebruiken net alsof het mijn eigen router zou zijn?
- Is de eerste aanrekeningskost van 50€ voor "Internet & Bellen" net hetzelfde als bij EDPnet de “koperpaar (raw copper) installatie: Test&Label” ? Zal er dan ook een EDPnet of Proximus technieker langskomen om bv. de lijn te testen en een NTP2007 te plaatsen? Of is dit gewoon de aansluitkost zoals die bij EDPnet ook zit waardoor deze extra installatiekost er nog bij komt (hier wordt nergens melding van gemaakt op de website)?
- Zit er ook een mailbox bij zoals bij EDPnet? (blijkbaar wel, in de klantenservice iets over gevonden, box van 250Mb)
- Is de helpdesk bij TV-Vlaanderen te doen (iemand ervaring mee?) of kan je direct bij EDPnet terecht?
- Negatief puntje is de minimum contractduur van 24 maanden (bij de huidige actie met 25€ korting). Als ik die korting nu niet wil en wel de flexibiliteit om na een jaar te veranderen... gaat dat? (alvast niet via hun website)
Op dit ogenblik is het TV Vlaanderen/EDPnet tegen Orange, waarbij die laatste de goedkoopste is...