probleemjes bij telenet?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ervaren jullie ook problemen bij telenet de laatste dagen valt het internet soms weg, normaal heb ik 240mbit nu nog maar 90mbit .. als ik de modem uit trek is het weer een tijdje stabiel maar de snelheid blijft wel verlaagt.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Neen, maar ik krijg de laatste 2 dagen wel telkens tussen 00.00 en 07.00u disconnect van mijn NAS naar site van Syno. Er staat wel een power schema online, maar heb dit uitgeschakeld en kreeg ervoor geen mails om dit te melden.
Dus de connectie met internet lijkt weg te vallen. Ik heb nog geen tijd gehad om er naar te kijken.
Gebruikersavatar
eddyfr
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 18 mei 2009, 21:57
Locatie: Yellow City
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Blijken nu nog wel wat meldingen binnen te komen op allestoringen.be

Twee dagen geleden heb ik wel wat problemen gehad met connectie (ik dacht weer ddos attack, maar bleek een algemene panne) maar was snel opgelost. Maandag ook internet eruit opt werk in Antwerpen.
TV: CanalDigitaal VU+ Solo2 / Telenet digicorder
ISP: Telenet Business modem-only 300/30
MOBILE: Telenet 30GB
Oakie
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 dec 2004, 19:51
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ofloo schreef:Ervaren jullie ook problemen bij telenet de laatste dagen valt het internet soms weg, normaal heb ik 240mbit nu nog maar 90mbit .. als ik de modem uit trek is het weer een tijdje stabiel maar de snelheid blijft wel verlaagt.
Bij mij is het ook al een tijdje zo, stekker uit de modem en terug goed voor x aantal tijd daarna terug op 90 tot 110 mbit.
Telenet Whoppa met modem only CV6181E
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

nu lijkt alles weer in orde, .. die ddos had niks te maken met telenet, maar dit wel.
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

ik heb er ook redelijk last van, op onbepaald tijdstip vliegt internet eruit, wifi blijft verbonden met de modem. (helpdesk ziet storing op de modem)
Maar geen IP4 en IP6 activiteit meer mogelijk. Gisteravond 4x (1min eruit) in 30min tijdspanne, na contact op twitter komen ze nu donderdag
de coax uitmeten en wss een modem swap doen

Hopelijk is het probleem nu opgelost ...

zoals je hier ziet blijf ik verbonden maar geen internet mogelijk
http://i66.tinypic.com/5346cx.jpg
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

update 2/11/2016

technieker is net weg, de connector aan de tap buiten stond helemaal nat, incl binnenkant connector, 10cm eraf, nieuwe connector
probleem direct opgelost

vriendelijk technieker
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”