Betaald op 18 september, status staat nu nog altijd op "aan het verzenden". Is dit normaal, of heb ik iets verkeerd gedaan?
de "factuur" is al enkele weken hetzelfde:

Inderdaad "perongeluk" die 14 dagen opzegperiode genomen. Trouwens ligt het aan mij of blijft de OVH site altijd gedeeltelijk Frans, sommige delen zijn niet vertaald et je ne parle pas le français très bienSplitter schreef:heb je bij de bestelling ook aangevinkt dat je afzag van de 14 dagen bedenktermijn? indien niet kan het normaal zijn:
ovh gaat dan niets doen tot de betaling binnen is + 14 dagen (dus neem zo'n 3 werkdagen + 14 dagen)
18 september was zondag, dus stel dan dat de 14 dagen zijn gaan tellen vanaf de 22ste, dan was het de 6de afgelopen.
we zijn nu 8 werkdagen verder, dus dan zou ik gokken dat je ergens volgende week alles zou hebben.
had je wél afgezien van die 14 dagen, dan zou ik een keer contact opnemen met hun support
Voorlopig nog steeds niets gewijzigd, ik zal ze nog een weekje geven voor ik contact opneem. Heb ondertussen wel een automatische betaaloptie toegevoegd. Misschien willen ze nu wel verzendenSplitter schreef:heb je bij de bestelling ook aangevinkt dat je afzag van de 14 dagen bedenktermijn? indien niet kan het normaal zijn:
ovh gaat dan niets doen tot de betaling binnen is + 14 dagen (dus neem zo'n 3 werkdagen + 14 dagen)
18 september was zondag, dus stel dan dat de 14 dagen zijn gaan tellen vanaf de 22ste, dan was het de 6de afgelopen.
we zijn nu 8 werkdagen verder, dus dan zou ik gokken dat je ergens volgende week alles zou hebben.
had je wél afgezien van die 14 dagen, dan zou ik een keer contact opnemen met hun support