Hoelang duurt verzending bij OVH?

Plaats reactie
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer
Provider

Ondertussen al een tijdje geleden een telefoonlijn + Cisco SPA112 besteld bij OVH.

Betaald op 18 september, status staat nu nog altijd op "aan het verzenden". Is dit normaal, of heb ik iets verkeerd gedaan?

de "factuur" is al enkele weken hetzelfde:
Afbeelding
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer
Provider

heb je bij de bestelling ook aangevinkt dat je afzag van de 14 dagen bedenktermijn? indien niet kan het normaal zijn:

ovh gaat dan niets doen tot de betaling binnen is + 14 dagen (dus neem zo'n 3 werkdagen + 14 dagen)

18 september was zondag, dus stel dan dat de 14 dagen zijn gaan tellen vanaf de 22ste, dan was het de 6de afgelopen.
we zijn nu 8 werkdagen verder, dus dan zou ik gokken dat je ergens volgende week alles zou hebben.

had je wél afgezien van die 14 dagen, dan zou ik een keer contact opnemen met hun support
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Splitter schreef:heb je bij de bestelling ook aangevinkt dat je afzag van de 14 dagen bedenktermijn? indien niet kan het normaal zijn:

ovh gaat dan niets doen tot de betaling binnen is + 14 dagen (dus neem zo'n 3 werkdagen + 14 dagen)

18 september was zondag, dus stel dan dat de 14 dagen zijn gaan tellen vanaf de 22ste, dan was het de 6de afgelopen.
we zijn nu 8 werkdagen verder, dus dan zou ik gokken dat je ergens volgende week alles zou hebben.

had je wél afgezien van die 14 dagen, dan zou ik een keer contact opnemen met hun support
Inderdaad "perongeluk" die 14 dagen opzegperiode genomen. Trouwens ligt het aan mij of blijft de OVH site altijd gedeeltelijk Frans, sommige delen zijn niet vertaald et je ne parle pas le français très bien :angel:
BertG3
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer
Provider

Er zijn inderdaad stukjes in het Frans, maar eens je je lijn hebt is de configuratie volledig in het Nederlands. Voorlopig moet je nog met de 'oude' manager werken, deze ziet er weliswaar al wat ouder uit, maar werkt perfect en volledig in het Nederlands. Ze zijn bezig aan een nieuwe manager en dit zal ook volledig in het Nederlands gaan werken.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer
Provider

ovh blijft idd altijd ergens wel in het frans... maar das nog niks vergeleken met hun "halfjaarlijke 'manager' updates",
die dan nooit helemaal afgewerkt worden voor ze weer aan de volgende beginnen, en hun support is ook altijd in het frans te doen.

maar voor die prijs leer je toch gewoon een paar woordjes frans of gebruik je google translate ;)
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Splitter schreef:heb je bij de bestelling ook aangevinkt dat je afzag van de 14 dagen bedenktermijn? indien niet kan het normaal zijn:

Voorlopig nog steeds niets gewijzigd, ik zal ze nog een weekje geven voor ik contact opneem. Heb ondertussen wel een automatische betaaloptie toegevoegd. Misschien willen ze nu wel verzenden :angel:
AfAX
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 25 keer
Provider

Toen de 14 dagen bij mij voorbij waren werd mijn lijn ook niet ge-activeerd. Toen ik hen dan contacteerde met de vraag of ze nog iets van me verwachtten was het kwestie van een aantal uur eer de lijn functioneerde.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ondertussen OVH kunnen contacteren via Twitter, de betaling bleek geblokkeerd te zijn.

Ik heb een nieuw account gemaakt en deze keer betaald met een prepraid credit card waarmee ik kan zien dat het geld ondertussen bij OVH zit, maar de order pagina zit momenteel ook 'vast' op hetzelfde punt :nono: order is betaald op 16 october 2016, al heeft het wel een paar dagen extra geduurd eer de betaling er door was.

EDIT:

OVH support heeft me er net op gewezen dat ik de registratie ( ID enzo ) nog niet had doorgestuurd :bang:
Ondertussen gedaan, hopelijk komt er nu wat meer leven in.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”