Aankondiging werken Proximus in straat

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Zalm
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 jun 2015, 11:15
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Vanochtend dit document (zie bijlage) in de bus gekregen. Nu heb ik de referentie proberen te googlen maar dit zonder resultaat. Op de 2de pagina moet ik een schets maken van de plaatsing van onze nutsvoorzieningen en deze voor het raam hangen.

Iemand een idee wat deze werken zullen inhouden? Momenteel heb ik dit profiel:

Code: Selecteer alles

B-Box 3 Sagem Tool v0.12.0
--------------------------
Device:                        B-Box 3 Sagem

Downstream current bit rate:   99 999 kbps
Upstream current bit rate:     20 000 kbps

Downstream max bit rate:       139 940 kbps
Upstream max bit rate:         34 240 kbps

Downstream attenuation:        8,6 dB

Downstream noise margin:       18,8 dB
Upstream noise margin:         14,0 dB

Vectoring down:                yes
Vectoring up:                  yes
Modem vectoring compatible:    yes
ROP vectoring compatible:      yes

DSL standard:                  VDSL2
DSL profile:                   17a
Estimated distance:            149 m

Proximus profile name:         100/20
Proximus DLM profile:          yes
Proximus repair profile:       no
Bijlagen
PX.jpeg
Gebruikersavatar
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6048
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 347 keer

Dat is al een net profiel, die werken kunnen natuurlijk vanalles zijn. Je kan inderdaad die referentie niet Googlen omdat dat een interne is van deze werken bij Proximus. Even een belletje naar hen, referentienummer vermelden en dan weet je meteen meer :). Of een Proximus medewerker hier op het forum.
Zalm
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 jun 2015, 11:15
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

MClaeys schreef:Dat is al een net profiel, die werken kunnen natuurlijk vanalles zijn. Je kan inderdaad die referentie niet Googlen omdat dat een interne is van deze werken bij Proximus. Even een belletje naar hen, referentienummer vermelden en dan weet je meteen meer :). Of een Proximus medewerker hier op het forum.

Daarstraks even gebeld naar het nummer vermeld, ik zou normaal terug gecontacteerd worden vandaag door een andere medewerker omdat de werken uitgevoerd worden door een onderaannemer. Maar voorlopig nog niets gehoord.

Hopelijk heb ik niet te veel last van storingen en blijft dat profiel behouden
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”