Waar steek je je smartphone (was: Het gevecht rond smartphoneplatformen is voorbij)

Plaats reactie
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

Volgens mij komt de volgende innovatie van Levis.
Deze gaat aankondigen dat ze geleidelijk aan hun broekzakken wat groter gaan maken :banana:

[Topic afgesplitst]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

woutervh schreef:Deze gaat aankondigen dat ze geleidelijk aan hun broekzakken wat groter gaan maken
Misschien stof voor een nieuw topic... waar steek je je smartphone ?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik heb nu een iPhone SE (4"), daar heb ik uiteraard nergens een probleem om in mijn broekzak te steken. Ook met mijn Xperia Z (5") nooit problemen gehad. Natuurlijk begrijp ik wel dat de broekzakken groter worden omdat de smartphones ook groter worden. Bovendien kopen meer mensen grote smartphones omdat ze denken dat ze niet meer kunnen wennen aan een kleiner scherm...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Of omdat de keuze aan telefoons met een kleiner scherm en toch goeie specs niet zo groot is.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

ALtijd in mijn tangerine speedo...
Als de grootte van uw smartphone een issue is, dan heb je geen probleem met je smartphone, maar met je outfit :angel:
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Of ge doet gelijk de "hippe" Fransen en koopt u een "manbag" ;)
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1571
Lid geworden op: 09 mei 2007, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 147 keer

heist_175 schreef:Of omdat de keuze aan telefoons met een kleiner scherm en toch goeie specs niet zo groot is.
onbestaande is...

Ik zou tekenen voor Moto-G specs met een 3.x scherm
Of nog beter in een nokia 515-model
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

90% van mijn broeken zijn cargobroeken, dus voor mij is dat geen probleem.
En aangezien mijn vriendin/werkgever daar geen probleem mee hebben, ga ik mijn kledingsstijl niet veranderen. :banana:
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1017
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer

Jani Kazaltzis begint aan een nieuw seizoen, kan gelijk allebei die zaken aanpakken? :-D
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

On-topic: steeds rechterbroekzak vooraan.

Ik heb de afgelopen drie jaar met een iPhone 5s rondgelopen waarbij dat uiteraard geen probleem is. Nu tijdelijk met een (iets grotere) Samsung Galaxy A3.
Binnen een maand stap ik waarschijnlijk echter over naar een OnePlus 3, benieuwd wat dat gaat geven..
OP3 (of andere gigantische telefoon-) gebruikers, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Goed te doen?
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

steeds achterzak...
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

butskristof schreef: Binnen een maand stap ik waarschijnlijk echter over naar een OnePlus 3, benieuwd wat dat gaat geven..
OP3 (of andere gigantische telefoon-) gebruikers, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Goed te doen?
In een jeans valt de OP3 nog mee, al zittend kan die afhankelijk de strakheid van de broek eens ambetant beginnen doen.
In een training of andere losse / vrijetijdsbroek is het een ramp. Telkens ik in de wagen stap ligt hij tussen de deur en zetel. Probeer er nu aan te denken maar toch... :lol:

Achterzak een no go hier, dat is vragen om problemen. :-)
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Tim H. schreef:steeds achterzak...
Al te veel mee zien mislopen. Zowel qua buigen door erop te zitten (iPhone 6 bv) als in het toilet vallen.
decat schreef:In een jeans valt de OP3 nog mee, al zittend kan die afhankelijk de strakheid van de broek eens ambetant beginnen doen.
In een training of andere losse / vrijetijdsbroek is het een ramp. Telkens ik in de wagen stap ligt hij tussen de deur en zetel. Probeer er nu aan te denken maar toch... :lol:
Goed om weten, kan ik erop letten :-D . 90% van de tijd draag ik jeans, dus 'weg' zal hij niet kunnen dan. Inderdaad het in de weg zitten zal misschien wel wat gewenning vragen.
In een kostuum zit hij meestal toch in de binnenzak van mijn vest.
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

nog nooit problemen mee gehad (Heb mijn S5 ondertussen bijna 2 jaar)...zeg niet dat het het beste is voor smartphone, maar voor mij wel het gemakkelijkste. Als ik echt ga zitten heb ik mijn S5 trouwens nooit in mijn achterzak steken maar heb hem of vast of ligt gewoon op tafel/bureau.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Nexus 6P steeds in m'n linker broekzak. Meestal strakke jeans (enfin, geen strak model, ik ben gewoon big boned :mrgreen:) en dat geeft tot op heden eigenlijk geen probleem. Bij één jeans gaat ie er niet helemaal in, maar ach.
ooh. shiny.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Dit was eigenlijk mijn #1 vraag/bezorgdheid toen ik mijn OnePlus 3 besteld had. Zat nog met een Nexus 4, die ik al zo weinig mogelijk in mijn broekzak stopte. Moet er wel bij vertellen dat die in een redelijk stugge sleeve zat die dus wel een stuk breedte en lengte toevoegde. Was dan ook eigenlijk behoorlijk verbaasd dat de OP3 met flipcover nog best goed in mijn broekzak (vooraan) past. Enkel bij het zitten, moet je zien dat die wat schuin zit zodat hij niet teveel duwt, maar het is zeker niet onoverkomelijk.
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Links vooraan. Altijd uitnemen bij het zitten. 5" is al te groot voor mij, ook al draag ik geen skinny jeans ofzo. Heb wel gewoon een kleinere maat (29/34).
heist_175 schreef:Of omdat de keuze aan telefoons met een kleiner scherm en toch goeie specs niet zo groot is.
Heel juist, maar daar toch bestaan ze. Ik koop niets groter dan 4.6" of jonger dan 1 jaar. Na 1 jaar weet je namelijk of de custom rom community groot genoeg is en de kwaliteit ook aanvaardbaar is. Geen gezever met kinderziektes of bendgates. Kijk eens naar de Xperia Z1/Z3/Z5 Compact reeks. Voor mij hoeft het niet steeds het laatste nieuwe te zijn, maar gewoon performant in alledaagse zaken. Gamen doe ik dan ook niet.
decat schreef:In een training of andere losse / vrijetijdsbroek is het een ramp. Telkens ik in de wagen stap ligt hij tussen de deur en zetel. Probeer er nu aan te denken maar toch... :lol:
Mijn broer heeft er zo al eentje gesneuveld door snel in te stappen en zonder omzien de deur dicht te trekken. Instakill :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Iphone 6S Plus met Spigen armor case. Altijd vooraan links in m'n jeans (Levi's 501) en die broekzakken zijn meer dan groot genoeg, ook geen problemen bij zitten. In de auto staat hij wel meestal in houder (ook Spigen clamp) als gps met tomtom en carkit met parrot. Alleen op de quad gaat hij in m'n rugzak want hangen in de bochten lukt niet echt met dat groot formaat smartphone die in de weg zit


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”