Even checken of ik het juist heb:
- mijn TV OLED65e6v is TN-gecertificeerd = OK
- ik moet een kabelabonnement nemen = 195,60 euro/jaar (of 16,30/mnd)
- heraansluiten kabel op straat = 50 euro
- ik koop TN TV module + kaartje = éénmalig 69 euro
PLAY nemen op het kaartje = 10 euro/maand
. vergt dit activering ? (50 euro ?)
. kan ik tot 7 dagen terugkijken?
. kan ik films en series opvragen?
. kan ik Yellow Play app voor iOS gebruiken?
- iemand met een gelijksoortige LG TV: werkt dit TV-met-kaartje vlot?
- ik heb hier nog een Panasonic met CI-module: TXL32ET5: bij TN niet gekend als geschikt, maar kan die misschien toch werken?
Telenet TV met-een-kaartje: vraagjes
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 18 keer
Er is een online korting van 20 € op die activatiekost van 50€.
Ik vermoed dat ze voor die prijs ook de filter weghalen of de kabel aansluiten.
Tv met een kaartje decodeert enkel de DVB-C streams en heeft geen interactiviteit.
Concreet, je kan enkel wat meer zenders bekijken met play. Al de rest gaat volgens mij niet werken.
Geen terugkijken, niets opvragen ....
De app voor uw dure apple gaat volgens mij werken op voorwaarde dat u ook internet van telenet hebt.
Volgens wat ik vind heeft die panasonic CI+ (en kan in nederland werken met ziggo en UPC). de kans bestaat dus dat deze inderdaad ook bij telenet met een kaartje werkt
Tv met een kaartje decodeert enkel de DVB-C streams en heeft geen interactiviteit.
Concreet, je kan enkel wat meer zenders bekijken met play. Al de rest gaat volgens mij niet werken.
De app voor uw dure apple gaat volgens mij werken op voorwaarde dat u ook internet van telenet hebt.
Volgens wat ik vind heeft die panasonic CI+ (en kan in nederland werken met ziggo en UPC). de kans bestaat dus dat deze inderdaad ook bij telenet met een kaartje werkt
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 3 keer
Bedankt, dit is eigenlijk voor mij wel goed nieuws.Fluppeke schreef:Er is een online korting van 20 € op die activatiekost van 50€.
Het is mij toch om zenders te doen. Ik heb ook nog TV-overal en de "rode knop" bij PX.
Als het kaartje op de Panasonic ook zou werken dan zou dit wel helemaal OK zijn (kan mijn vrouw dit meenemen als ik naar het voetbal bij PX kijk).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
- Bedankt: 3 keer
Ja het is een dure vogel, ook na de recente prijsverlaging nog 6000 euro aanbevolen prijs; wel wat korting bedongen als vaste klant in een winkel in de buurt. Het is een buitensporige uitgave, maar ik heb wel 8 jaar met mijn plasma Pioneer FHD Kuro 50" gedaan en 2 jaar gewacht om te kopen.genksta schreef:Even off topic maar waar heb je de TV gekocht? Heb ook interesse in flat OLED maar in 55 inch zonder soundbar (dus model 55B6V). Jij hebt dus tussen de 5 en de 6000 euro betaald voor de jouwe zeker?
Het beeld van die OLED vinden wij nog duidelijk beter. Ook de klank is echt heel goed. Ik vind de passieve 3D bij deze TV ook veel beter dan wat ik aan 3D TV al gezien had en die ik voorheen nooit gebruikte(het B type heeft geen 3D).
Wat 55" of 65" betreft: wij hebben sterk getwijfeld omdat het prijsverschil zo groot was en omdat we vreesden dat het scherm te groot zou zijn op 3m kijkafstand: we zijn nu heel tevreden dat we toch 65" genomen hebben. Het is echt heel makkelijk kijken, geeft een levendig gevoel en de beeldkwaliteit heeft geen last van de nabijheid.
Toch wel echt een aanrader, maar als je nog een jaar kunt wachten, doe het dan: LG investeert miljarden in OLED, hun productie-uitval is drastisch verminderd en ze verkopen hun paneel nu ook aan de concurrenten (Panasonic, Philips, Loewe, B+O, niet aan Samsung).