drink app

Plaats reactie
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

Het voetbalploegje waar ik voor supporter hebben ze beslist dat het abo ook als betaalmiddel zal dienen.

Daar wij altijd met een hele bende zijn geeft dit problemen om een rondje te geven.

Daarom ben ik op zoek naar een app waar je de status (geld) van iedereen kan bijhouden.

vb :

naam1 : 30€
naam2 : 22€
...

en dan per consumptie kan je dan aanvinken en vermindert je waarde. Je kan dan ook bijstorten,...enz...

al het geld zou dan op een aparte betaalkaart kunnen gezet worden waar dan de consumpties (bier) mee kan gekocht worden.
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Aansluitend hierop...
Iemand een idee van een 'drankenkaart' app?
De digitale versie van het drankboekje vd ober.
Vereisten: zelf dranken (vast) toe te voegen en met eenvoudig klik een +1 v een drankje toevoegen
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tim H. schreef:Daar wij altijd met een hele bende zijn geeft dit problemen om een rondje te geven.
Leg een pot samen... en dan kan je gaan discussiëren dat de ene Duvel drinkt en de andere Cola, of niet iedereen altijd aanwezig is.

Klassieke problematiek... en ofwel neem je de nadelen erbij ofwel betaal je gewoon voor jezelf.

Hoor meer personen je in zoiets betrekt hoe groter de problemen worden.
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

vandaar de app hé

veel keuze om te drinken is er niet hoor...pils of frisdrank en hebben dezelfde prijs.

Voorlopige oplossing die we hebben is om zelf bonnetjes aan te kopen..en dan zoals voorheen 1 bonnetje inleggen voor 1 drankje.

Alleen zou het zoveel cooler zijn om dit in een (reeds bestaande ?) app te steken...

indien je apps kan maken lijkt mij dit trouwens niet overdreven moeilijk om te maken.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tim H. schreef:Voorlopige oplossing die we hebben is om zelf bonnetjes aan te kopen..en dan zoals voorheen 1 bonnetje inleggen voor 1 drankje.
Eigenlijk betaal je dan gewoon je eigen drank... je wil alléén een manier dus om éénmaal te betalen/af te rekenen.
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

correct

blijkbaar bestaat er reeds zo iets (ontdek ik juist)

https://www.grppy.com/
Plaats reactie

Terug naar “Development”