wanneer ik de tv aanzet schakelt ook de versterker zich aan maar de digicorder blijft in standby staan. Omgekeerd, wanneer alles aan staat en ik zet de tv in standby , gaat hiermee samen ook de receiver en de digicorder in standby, maar hem "wakker" maken is precies geen CEC functie?. Wanneer alles in standby staat, en ik zet als eerste de digicorder aan, dan zal ook de tv en de versterker aangaan.
TV : Panasonic
receiver : Onkyo
digicorder -receiver -tv CEC
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
En ook niet op een andere manier dan. Ik moet nog corrigeren op mijn vorig bericht want bij in standby zetten van digicorder blijft tv en receiver toch aan
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
CEC is een standaard... echter de implementaties en functies verschillen soms hard van toestel tot toestel.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 7 keer
Misschien het commando geven op het juiste toestel.
Bij mij:
Digicorder aanzetten: TV (Samsung) gaat mee aan (als de digicorder opgestart is uit (eventuele) slaapstand). TV uitzetten: digicorder gaat mee uit.
Receiver (Samsung) aanzetten: TV gaat mee aan. TV uitzetten: receiver gaat mee uit.
Receiver en digicorder aan. TV uitzetten: receiver en digicorder gaan mee uit.
Bij mij:
Digicorder aanzetten: TV (Samsung) gaat mee aan (als de digicorder opgestart is uit (eventuele) slaapstand). TV uitzetten: digicorder gaat mee uit.
Receiver (Samsung) aanzetten: TV gaat mee aan. TV uitzetten: receiver gaat mee uit.
Receiver en digicorder aan. TV uitzetten: receiver en digicorder gaan mee uit.