Triiing veel stabieler

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Zijn er nog die gemerkt hebben dat Triiing veel stabieler werkt?

Voordien gebeurde het wel eens dat het geluid stotterde en dat je regelmatig de toontjes kreeg, waarschijnlijk bij te zwakke wifi.
Nu merk ik dat ik op dezelfde plaatsen een stabiele verbinding heb. Nu kan ik rondwandelen in huis zonder dat ik iets noemenswaardig merk.

Dit is volgens mij sinds één van de laatste updates.
marcvt63
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 3 keer

ja ...triing is veel beter geworden en zal nog beter worden...
gratis bellen...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik heb Triiing altijd al heel stabiel gevonden hier thuis.
Enige minpunt is (of was, nie meer recent gecheckt) dat er redelijk snel feedback is van de speakers naar de micro. Als ik het geluid wat te luid zette kloeg de tegenpartij dat ze zichzelf konden horen. Vermoedelijk dat bij gewone GSM gesprekken er een of andere actieve onderdrukking is. Zal wellicht ook wel verschillen van telefoon tot telefoon dan (heb een 'kleine' Nexus 4).
thai2000
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 3 keer

Werkt goed alleen de audio is zo stil hier dat het amper bruikbaar is.
Al gemeld aan telenet maar ze zeggen dat ze er niets aan kunnen wijzigen ... BULLSHIT .. ze willen niet zoals wel meer gebeurd bij telenet.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Sinds de update crasht die Triiing applicatie hier altijd als ik iets te snel door de contactenlijst scrol...
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

thai2000 schreef:Werkt goed alleen de audio is zo stil hier dat het amper bruikbaar is.
Al gemeld aan telenet maar ze zeggen dat ze er niets aan kunnen wijzigen ... BULLSHIT .. ze willen niet zoals wel meer gebeurd bij telenet.
Dan ligt dat toch aan uw toestel. Bij mij en al degenen die ik ken en het gebruiken, hoor ik deze klacht toch niet.
Het geluid is minstens even goed dan een goede verbinding via gewone GSM verbinding.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”