Goedkope knoopcelbatterijen ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Weet iemand een goede online winkel voor knoopcelbatterijen. Zou een redelijk aantal LR44's willen kopen. Op AliExpress zijn die in elk geval spotgoedkoop (minder dan 10c het stuk) maar heb zo wel mijn twijfels over de kwaliteit ervan. Is overigens voor speelgoed (digibirds, hexbot nano...).
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
En denk je dat de kwaliteit van die batterijen hier zo veel beter is of kan zijn?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
+1 voor action
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Zijn ook Chinese die van den Action hoor
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 9 keer
Kwaliteit van batterijen is moeilijk te weten a.d.h.v. het merk of plaats van productie.
Zie b.v.
Wil wel eens informeren bij een groothandelaar, maar ik betwijfel dat die goedkoper zullen zijn dan de Chinese batterijen (er is zelfs een redelijke kans dat de batterijen daar ook uit China komen, maar dat er gewoon nog een winstmarge op zit).
Zie b.v.
Wil wel eens informeren bij een groothandelaar, maar ik betwijfel dat die goedkoper zullen zijn dan de Chinese batterijen (er is zelfs een redelijke kans dat de batterijen daar ook uit China komen, maar dat er gewoon nog een winstmarge op zit).