OnePlus 3

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
BertG3
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Waarschijnlijk hebben alle UB'ers het al gezien, maar een 2-tal uur geleden vond de launch van de OP3 plaats. No-invite.

Specs:
Heb niet graag topicvervuiling dus je kan deze hier raadplegen. https://oneplus.net/be_nl/3/specs

Ik ben enorm positief verrast. Zeker voor de prijs van €399 maar heb momenteel een perfect werkende One, dus is niet voor mij :-D

Wat denken jullie ervan ?
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

kijk... ik kom net van de OP3 site en hier is het topic al :)
ik had natuurlijk niet minder verwacht van UB!

voor mij:

- usb2 ... is er niet al usb 3 op gsms? ( maar stoort me verder niet)
- 3000mah batterij had meer mogen zijn (de one heeft 3100...)
- fysieke button a la samsung (fingerprint of niet, ik HAAT fysieke buttons a la samsung en iphone)
- niet hun 'sandstone' achterkant (persoonlijk vind ik dat spijtig - om maar te zwijgen over dat het geheel meer op een htc telefoon lijkt als iets anders)

verder is het inderdaad een mooi toestel, met een niet al te slechte prijs... en ik ben zelfs ergens een beetje verleid om toch te kopen,
maar hij evenaart nog steeds niet het "wow" gevoel van de OPO (die nog steeds mijn favoriete smartphone ever is)
voordeel is dualsim, dat zou me wel de kans geven om een deftig toestel te hebben én geen prive + werk toestel mee te sleuren...
maar dan zou de s-pen me weer ontbreken (wat handig is op een werktelefoon waar je ook handtekeningen enzo mee moet zetten)

all in all: mooi toestel, deftige prijs, maar -net zoals de opX en op2- niet waardig aan de OPO (al was de X wel een érg mooi toestel)
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Zucht, het zoveelste model voor mensen met kolenscheppen van handen. Wie o wie maakt nog eens een flagship model met Android en klein schermdiagonaal?
Afbeelding
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Xiaomi? (Mi5 heeft 5.1" scherm)

IVM OP3: Persoonlijk blijf ik nog zeker even bij de OPO. Ik zie geen reden om te upgraden. Echter als ik opeens baat zou hebben bij Dual-SIM in de toekomst (of mijn OPO doodgaat), ga ik geen seconde twijfelen om de OP3 te kopen.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Spijtig dat het scherm niet groter is en het geen waterdicht model is(ipx65).
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

Kenw00t schreef:Zucht, het zoveelste model voor mensen met kolenscheppen van handen. Wie o wie maakt nog eens een flagship model met Android en klein schermdiagonaal?
ik vind 5.5 eigenlijk best wel goed te pruimen... MAAR, er is wel een groot verschil tussen bv de note4 (werk gsm) en de oneplus one.
beide hebben een 5.5 inch scherm, maar de OPO ligt vele malen lekkerder in de hand.
zal mss iets met afmetingen te maken hebben:

OPO: 152.9 x 75.9 x 8.9 mm @ 162 gram
note4 153.5 x 78.6 x 8.5 mm @ 176 gram

en dan de OP3: 152.7 x 74.7 x 7.35 @ 158 gram
dus NOG kleiner in afmetingen, nog dunner, en nog lichter.

ik vond / dacht 5.5 inch eerst ook teveel te vinden, maar ik ben toch blij ermee... alleen ligt het met de note4 bv niet lekker,
terwijl ik met mijn OPO dat absoluut niet storend ervaar.

@silencer: nog groter scherm is mss wel wat overdreven :p 5.5 is toch ook wel het maximale broekzak formaat.
wat waterdichtheid betreft... dat zou wel erg leuk zijn idd, maar ach: ze hebben een otterbox case te koop ervoor :)
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

Heb juist een review gelezen. Bij de tester haalde de gsm t einde van de dag niet, maar zou heel snel laden

Sent from my D6000 using Tapatalk
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Dima_2005 schreef:Xiaomi? (Mi5 heeft 5.1" scherm)
Die kende ik nog niet, maar ook dat is (veel) te groot.

Ik snap gewoon heel die hype niet met die eindeloze groei van de smartphones. Zo duurt het maar enkele generaties meer alvorens de low-end reeksen van een merk de vroegere high-end inhalen.

Voorbeeldje: de eerste Moto G was 4.5". De laatste generatie Moto E is ondertussen ook 4.5". De Moto G4 is ondertussen 5.5". :bang:
Hallo fabrikanten? Never change a winning team? De mensen die dus met de originele Moto G zeer tevreden waren, moeten dus een klasse in performantie downgraden om toch terug hetzelfde schermdiagonaal te hebben. :?
Splitter schreef:ik vond / dacht 5.5 inch eerst ook teveel te vinden, maar ik ben toch blij ermee...
Tja, dat is iets wat ik hier constant zie terugkeren op dit forum, maar heel wat mensen in mijn naaste omgeving willen niks groter dan 4.5".
Splitter schreef:@silencer: nog groter scherm is mss wel wat overdreven :p 5.5 is toch ook wel het maximale broekzak formaat
Heel belangrijke nuance: niet iedereen heeft dezelfde kledingmaat. Zo had ik vroeger een LG Optimus G, besteld zonder veel nadenken over de grootte, omdat de super-size-me hype dan net begonnen was denk ik. Dat was een 4.7", maar wel in een vrij groot frame. Heb ik mij dat beklaagd zeg! In de broekzak zat dat ding te pas en te onpas ongemakkelijk in mijn lies te duwen. Neerzitten moest steeds voorafgegaan worden aan een smartphone-zit-op-de-juiste-manier-in-de-broekzak-check, kwestie dat ik mezelf niet zou bezeren.

Het feit dat Apple nog steeds een original size 4.0" aanbiedt wil toch zeggen dat er een markt voor is? Hell, was Jobs er niet van overtuigd dat 3.5" een heilige maat was omdat je dan met je duim in alle hoeken van het scherm kon geraken? Of is dat passé? Naast het broekzak probleem wil ik trouwens nog met 1 hand met de smartphone kunnen werken én die tegelijkertijd stabiel kunnen vasthouden. Met die broodplanksmartphones is dat gewoon onmogelijk en dien je beide te handen vrij te hebben.

Nu heb ik een Z1 Compact. Het enige moderne dat in de buurt komt is een Z5 Compact (iets groter scherm, maar nog steeds dezelfde frame).

Vergelijk zelf maar eens (o.a. met iPhone SE):
http://www.phonearena.com/phones/size/
Afbeelding
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

Kenw00t schreef: Het feit dat Apple nog steeds een original size 4.0" aanbiedt wil toch zeggen dat er een markt voor is?
:-) nu spreek je jezelf tegen vervang 4.0" door >4.0"
Daarbij studies wijzen uit dat bellen de minst gebruikelijke zaken zijn die men nog doet met zijn smartphone.
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

Kenw00t schreef: Hell, was Jobs er niet van overtuigd dat 3.5" een heilige maat was omdat je dan met je duim in alle hoeken van het scherm kon geraken? Of is dat passé? Naast het broekzak probleem wil ik trouwens nog met 1 hand met de smartphone kunnen werken én die tegelijkertijd stabiel kunnen vasthouden. Met die broodplanksmartphones is dat gewoon onmogelijk en dien je beide te handen vrij te hebben.
tegenwoordig heb je ook die 1-hand optie in de software (nog nooit niet gebruikt, maar soit)...
3.5 of 4 inch, ik zou het niet meer kunnen... echt niet... heb een paar jaar geleden nog eens mijn oude htc wildfire vastgehad,
en dat ging écht niet meer.
ik wist geen weg met mijn vingers, ik raakte continu de verkeerde toetsen, en ik zag er niets comfortabel op.

en dat terwijl ik die -toen ik hem pas had- ideaal vond hé. nu is dat niet meer dan een "schattig" toestel, veel te klein voor mij,
simpelweg omdat ik "gewend" ben aan grote schermen nu. heb overigens ook nooit een probleem om met 1 hand het toestel te bedienen,
en zo'n grote handen heb ik nu ook weer niet.
maar alweer: het is veel vlotter met mijn OPO dan de note4
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Het enige nadeel aan de opo wat de 5,5" betreft... Ofwel heb ik een klein gezicht en grote handen, want om te surfen en dergelijke vind ik 5,5" perfect maar... Hoeveel mensen me moeilijk verstaan* als ik daar mee telefoneer! Ik moet het toestel elke keer een stuk hoger houden wil men me perfect verstaan. Dan is de luidspreker al tot nipt boven aan mijn oorschelp wil de microfoon juist zitten.

* of ik mompel gewoon?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

bruma schreef: Daarbij studies wijzen uit dat bellen de minst gebruikelijke zaken zijn die men nog doet met zijn smartphone.
Als dat het belangrijkste zou zijn, dan zou iedereen met 12 inch iPad Pro rondlopen. :wink:

Het idee van een draagbare telefoon, is dat je hem makkelijk kan makkelijk kan meenemen. En niet iedereen heeft een handtas of draagt graag cargobroeken(en zelfs dan zijn er nog mensen die graag een telefoon met 1 hand kunnen bedienen).
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Gohja, de grootte argument is heel persoonlijk. Ik kan zelfs niet meer terug naar 5". 5.5 is echt ideaal formaat voor mij. Maar een heel goed argument: als je de iphone 5.5" vergelijkt, is dat bijna even groot als een Nexus 7 tablet :p

En ik heb nooit problemen gehad met dat het niet in mijn jeans past of het een beetje drukt. Maar ik draag dan ook geen skinny jeans :p (gewone standard fit, genre Levi's 501)
Ik heb ook niet erg grote handen, maar kan het met gemak in 1 hand bedienen.

Denk dat mensen tegenwoordig meer en meer gewoon zijn aan grote telefoons, en zelfs niet meer zo raar uitziet als je met een 5.5" belt. Vroeger was dat echt: "wtf, is die met een tablet aan het bellen".

Maar je moet vooral kijken naar wat voor jou comfortabel is. (al moet je rekening houden met een gewenningsperiode van een weekje)
En ja, gebrek aan flagships in kleine formaten is er zeker wel. Maar je moet ook denken: er is best weinig vraag naar. En goede kwalitatieve schermen worden ook niet meer ontwikkeld in een klein formaat. Plus is het moeilijk om al die tech erin te proppen, dus een flagship van klein formaat zou per definitie ten koste moeten gaan van iets. Waarschijnlijk zou het de batterij zijn.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Splitter schreef: 3.5 of 4 inch, ik zou het niet meer kunnen... echt niet... heb een paar jaar geleden nog eens mijn oude htc wildfire vastgehad,
en dat ging écht niet meer.
ik wist geen weg met mijn vingers, ik raakte continu de verkeerde toetsen, en ik zag er niets comfortabel op.

Ik had dat ook gezegd toen ik de S3 mini had. Dat typen ging voor geen meter vooruit en vaak fouten getypt. Dan naar de 5" Xperia Z gegaan. Na 3 jaar ben ik een anderhalve maand geleden overgestapt naar de iPhone SE (na testen in o.a. Apple Store). Nog geen seconde spijt van gehad. Het typen lukt nu wel heel goed op dat scherm (het toetsenbord is gewoon veel beter dan die ik toen had op de S3 mini). Dus het kan zeker wel, het is gewoon een mythe dat enkel een groter scherm soelaas brengt om beter te typen.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

ik maak met snel typen zelfs fouten op een 5.5 inch, laat staan terug op een 4.5 te gaan proberen :)
wat wel idd zo is, is dat je een ander toetsenbord kan gebruiken en daardoor terug vlotter typt... probleem is dat dat dan weer ten koste gaan van je schermruimte, en dan blijft er bij 4.5 gewoon niets meer over om te zien waar je in typt...

maar zoals gezegd is het idd veel eerder een kwestie van persoonlijke smaak dan wat anders, het is gewoon dat er weinig vraag naar is (als ik eens rondkijk in de zomer zie ik de pubers hier al rondlopen met 6 inch... die lachen dan over "hoe klein" mijn telefoon van 5.5 inch is... ahem)
en ook, idd... waar moet je alles blijven steken in een kleine formfactor? een high-end smartphone in een kleine behuizing... dat zal uiteindelijk niet meer lukken. in een gigabyte brix (mijn main pc momenteel nog steeds) kan ik ook geen geforce steken (grom)
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Scherm afmetingen zeggen lang niet alles. Genoeg telefoons met meters randen er rond die uiteindelijk nog altijd vrij groot zijn zonder dat het echt een groot scherm is. De OP3 heeft dan ook echt kleine randen en en de breedte is imho 1 van de belangrijkste factoren die maken dat je je gsm comfortabel kan vasthouden. Een cm langer of minder lang is daarbij voor mij weinig van belang.

Overigens ben ik wel verbaasd dat ze voor een relatief dunne telefoon gegaan zijn met 'slechts' 3000mAh. Voor 1mm dikker had er geen camera uitsteek geweest en had die nog altijd een pak dunner geweest dan de OP2. Niet dat batterijduur slecht zal zijn gezien de zuinigere componenten (820, AMOLED,..). Maar meer is altijd beter, zeker als dat geen noemenswaardige nadelen heeft (mm dikker en iets zwaarder maar geen camera uitsteeksel).

Ooit ben ik van een ZTE Blade (3.5 inch) naar een Galaxy Nexus (4.65inch) en toen kreeg ik continu de commentaar dat dat veel te groot was en nooit deftig in een broekzak zou passen. Nu 4 jaar later loopt iedereen wel met een grotere telefoon rond... Als een grote telefoon echt een groot issue zou zijn dan was dat zeker niet het geval geweest.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

Een vroege build van Cyanogenmod + recovery zijn ondertussen gereleased dankzij de hulp van Oneplus :banana:
https://forums.oneplus.net/threads/rom- ... 13.450156/
Nu is het nog wachten op de nieuwe Nexus, als die het niet beter doen dan zal het een 1+3 worden.
BertG3
userbase crew
userbase crew

Twitter: https://twitter.com/WiredUK/status/748144921425616896 Wie twijfelt zou best nog eens goed twijfelen...
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Als je hem in België koopt wordt je toch afgerekend in Euro en niet in Pond. En zoveel is de euromunt ook weer niet gezakt in vgl. met het Pond.
BertG3
userbase crew
userbase crew

Wel, daar ben ik ook niet zeker van. Of het alleen voor UK is of ook prijsverhoging voor Europa. Sowieso moeten ze kijken om hun warehouse te verplaatsen want voorlopig kwamen quasi alle OnePlus producten uit de UK...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Lijkt me toch ook totaal niet relevant voor ons. Het gaat hem om een prijsstijging in GBP simpelweg omdat die 10% in waarde gezakt is. Als die zich niet herstelt ga je m.i. ook andere producenten zien volgen (bvb Apple).
Dat warehouse is m.i. niet relevant. Als je het hebt over problemen met invoer/uitvoer: dat zal pas relevant zijn als de Brexit echt gebeurd is, en dat zal toch nog wel 2 jaar duren.

Ondertussen na de Review op Tweakers gezien te hebben, is mijn interesse wel gewekt eigenlijk. Heb nu een Nexus 4 die al effen geen Android updates meer krijgt en eigenlijk ook wel traag begint te worden. Vooral Dual Sim is voor mij zeer interessant omdat ik nog altijd met een voice-only GSM-abonnement van mijn werk zit en ik daar dan een Internet-on-Mobile naast kan schuiven om goedkoop data te hebben.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Kan iemand hier bevestigen dat we hier in België effectief een Dual-SIM model krijgen ?
Ik liep al een paar dagen te twijfelen tussen een Galaxy S7 en een OnePlus 3 nadat ik op reviews ook gezien/gelezen had dat de S7 dual-SIM is. Kom ik net tot de ontdekking dat dat blijkbaar afhankelijk is van regio, en dat de S7 hier bij ons blijkbaar single-SIM is :bang: .
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 15 keer

S7 in BE is enkel single sim. Op 2dehands vind je soms verkopers van dual sim s7. Zullen wel paralel import zijn.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

kurtcockaert schreef:S7 in BE is enkel single sim. Op 2dehands vind je soms verkopers van dual sim s7. Zullen wel paralel import zijn.
Ok, maar mijn vraag gaat nu dus over de OnePlus 3. Aangezien de S7 (die zo stilaan mijn voorkeur kreeg) single-SIM is, wordt het dus bijna zeker de OnePlus 3. Maar dan moet ik wel zeker zijn dat die wel dual-SIM is :).
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member

Volgens alle info over de Oneplus3 die ik tegenkwam is die absoluut dual sim.
BertG3
userbase crew
userbase crew

Klopt. De OnePlus 3 is hier en overal Dual SIM. Net zoals de OnePlus 2 en de OnePlus X. Enkel de One is niet Dual SIM.
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member

Net nog zien staan op oneplus website
Bijlagen
Screenshot_20160722-231233.png
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Inderdaad 2 nano SIM slots en beide met 4G.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

1+3 heeft 2 nano sim slots.

Ik heb zelf een 1+3 en kom van een 1+1.

In mijn ogen de verbeterpunten tov de 1+1:
  • beter scherm (zichtbaarheid id zon, kleur,zwartwaarde,..)
    Batterij (is kleiner maar gaat langer mee)
    Dash charging (met de Dash charger kan je op een half uur de telefoon toch terug 40-50℅opladen)
    Dual sim (met betere 4g ondersteuning en data mogelijk op beide kaartjes zonder ze te moeten versteken, natuurlijk wel niet simultaan)
    Beter wifi bereik
    Fysieke slider om notificaties af te zetten (handig voor meetings)
    Algemeen sneller
    Betere en mooiere afwerking (gebruik zelf wel een case van OP met sandstone)
    Snellere GPS Fix.
    Veel betere camera
    Fingerscanner (dat vond ik echt belachelijk een tijdje terug maar omdat ik Outlook via het bedrijf heb en de daarbij horende security policies moet ik dus altijd een pincode ingeven, die scanner maakt dat overbodig en is heel snel en werkt altijd.)
Minpunten:
  • Maar 64GB
    Geen slot voor opslag
    USB-C (is op zich pluspunt maar je moet terug een hoop kabeltjes en of omvormertjes kopen. Veel mensen zitten nog op micro USB en moet je dus echt wel een USB c kabel op zak hebben, vb op vakantie, werk, id auto)
    USB 2
De vriendin had een 1+X en de 1+3 is toch echt een veel mooier en sneller toestel. Alleen ligt de 1+X beter in de hand voor een vrouw.. ondertussen was haar 1+X gestolen en heeft ze nu mijn 1+1. Ze vindt de 1+1 beter als de 1+X op de camera en scherm na.

Voor mij geeft de 1+3 al bij al terug het gevoel zoals bij de 1+1 een deftig toestoestel zijn waar ik weer 2 jaar mee verder kan. Al moet ik zeggen dat ik mijn 1+1 nog wel even gehouden had als ik die wegens omstandigheden niet moest veranderen.
silencer
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb de moto x style na de o+o gekocht: toch meer tevreden over:
Meer en betere ontvangst op 1800 mhz, goeie speakers, snelle updates en genoeg plaats om 4k opnames effectief op te slaan.
misterjo
Premium Member
Premium Member

K heb de moto X style ook een weekje kunnen gebruiken en is idd ook een heel goed toestel. Beter als de 1+1 maar de keuze uit een 1+3 en moto gaat toch naar de 1+3.

Buiten de extra opslagmogelijkheden heeft de 1+3 een stapje voor op de screen Res. Na. Maar een Amoled geeft toch een mooier resultaat vind ik. (Sensors,proc,gpu,bluetooth 4.2,navigatie (gps.glonass..),type ram,opnames in 120fps 720p,..).

Wat voor de 1+1 toch een minpunt was was de 4G ondersteuning en die zit bij de 1+3 toch heel goed. Heb zowel bij mobile vikings als Proximus altijd supersnelle 4G met goede dekking overal.

Niet te min dat de moto X style een super toestel is :)

//Edit
Speakers waren bij de moto wel merkbaar beter maar niet dat ik klaag bij de 1+3
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Het enige dat me nog altijd tegenhoudt bij de 1+3 is zijn afmetingen. Ik ga dit toch echt wel te groot vinden, vrees ik, vooral ivm wegbergen in broekzak of hemdzakje (of hoe heet dat? :)) . Heb nu nog een Nexus 4 en het verschil in afmetingen met de 1+3 is wel enorm. Daarom dat mijn keuze ook uiteindelijk gevallen was op de GS7 want die bleek nagenoeg even breed en een ietsje langer te zijn dan mijn Nexus 4.
Ik ben wel al altijd gewoon van mijn telefoon in een gesloten etuitje te bewaren. Voordeel is dat de telefoon er enorm door beschermd wordt... mijn Nexus 4 is nu 3 jaar oud en die is gewoon niet van nieuw te onderscheiden. Maar zo een hoesje zorgt natuurlijk ook wel weer voor extra afmetingen Heck, net eens gemeten en mijn huidig hoesje is zelfs 1cm breder en 1mm langer dan de 1+3. Dus misschien moet ik maar eens proberen zonder extra hoes en enkel een back cover gebruiken of zo...
misterjo
Premium Member
Premium Member

Is idd even wennen. Ik moet zeggen dat ik sinds 2009 begonnen was met een htc hd2 waar iedereen mee lachte dat het een boot was.. daarna enkel groter gegaan.
Het 1+3 formaat is toch wat het max maar ik zou wel niet meer kleiner gaan.

Zelf gebruik ik een backcover en goede screenprotector en mijn 1+1 zag er na 2 jaar ook nog bijna nieuw uit.

Wat betreft het ding wegsteken hangt af van broeken je aan doet en wat je gewoon bent. Ik doe voor mijn werk meer geklede broeken aan en dat valt mee ( diepe zakken) maar na een paar maanden zie je wel waar de gsm voornamelijk zit. Dat zal met een kleinere gsm mss minder zijn. De 1+3 heeft ook minder hoekige kanten dan de 1+1 , dat zal ook wel helpen.
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster

Tomby schreef:Dus misschien moet ik maar eens proberen zonder extra hoes en enkel een back cover gebruiken of zo...
Voor 80 euro heb je 2 jaar verzekering, dit wilt zeggen dat je 2 jaar na aankoop beschermd bent tegen gebruiksongelukken zoals barsten in het scherm, waterschade, ... die zou ik toch nemen dan. Voor 80 euro kan je misschien net je scherm laten herstellen.

https://blog.oneplus.net/2015/11/protec ... r-service/

Wel raar, vroeger kon ik de optie vinden bij de 1+3 nu niet meer :( weet iemand waar die nu staat? Miscchien omdat hij voorlopig niet meer in stock is?
silencer
Elite Poster
Elite Poster

Ik had op mn galaxy relay 4g wel een ingebrand scherm: amoled, al na iets meer een jaar, toch iets om rekening mee te houden (tijdig verkopen).

Mn moto x style is even breed als de o+o, maar met een groter scherm :)
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster

silencer schreef:Ik had op mn galaxy relay 4g wel een ingebrand scherm: amoled, al na iets meer een jaar, toch iets om rekening mee te houden (tijdig verkopen).

Mn moto x style is even breed als de o+o, maar met een groter scherm :)
Ik denk dat het afhankelijk is van hoe je hem gebruikt en de kwaliteit van het scherm, gewoon voorzichtig zijn dat je bv. met een gps app niet een paar uur aan een stuk hetzelfde soort menu ofzo laat openstaan. Maar onder normaal gebruik moeten moderne amoleds wel enkele jaren meegaan. Al ben ik wel bang bij bv. Pokémon go dat ik nu enkele uren per dag speel. Ach ja gelukkig zijn 1+'en makkelijk te repareren.

PS: een dark theme gebruiken kan helpen, wit kun je best vermijden.
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

@dual sim
bij heel wat modellen moet je kiezen tussen dual sim gebruiken en single sim + SD kaart
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

bruma schreef:Heb juist een review gelezen. Bij de tester haalde de gsm t einde van de dag niet, maar zou heel snel laden

Sent from my D6000 using Tapatalk
Als je hem uitbundig gebruikt haal je makkelijk de dag, .. bij mij op het werk is het een kooi van faraday ik kan u zeggen dat hij heel de dag mee gaat en dat is heel wat als je weet dat hij constant probeert te connecteren of naar netwerk zoekt, .. en ja dan kan ik nog nieuwszaken lezen filmpjes bekijken enz. Laatst heb ik hem vrijdag nacht opgeladen nu is die 51%, 'k moet wel zeggen dat ik hem nu en dan eens een uurtje gebruikt heb om nieuws te lezen en een youtube filmpje of 2. En volgens energie ding zou hij nu nog 1d en 11uur mee gaan aan 51%
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Hier zie bijna aan de 3de dag bezig, .. natuurlijk als je heel de dag pokémon go speelt ..
uploadfromtaptalk1470053197506.png
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Straf!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”