iCoyote Windows Phone/Mobile probleem

Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Sinds een drietal weken werkt m'n iCyote nog amper op m'n Windows Phone (W10M).

De app start op, geeft aan dat internet en GPS prima zijn... maar lukt er dan niet in om te connecteren met de servers.

Soms komt hij er door na 10, 20, 50, ... pogingen maar dan is m'n rit soms al gedaan (nutteloos dus).

Eens hij connectie heeft blijft hij ook soms maar 5 minuten werken en is de connectie met de server al opnieuw verloren.

Aangezien het voordien altijd prima werkte is dit volgens mij een backend probleem... nog iemand met dergelijke ervaring ?
Gebruikersavatar
Niki1991
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 jun 2016, 19:59
Locatie: Geraardsbergen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer
Provider

In combinatie met een abonnement van Orange? Anders zou ik daar eens navraag gaan doen. Op mijn Nexus 5x werkt alles naar behoren, maar da's android natuurlijk...

Mss een bug? Eens melden aan windows zelf...

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Nee, is eigen Coyote abonnement.

Als m'n internet werkt zou Coyote voldoende moeten hebben... ik zie dus niet in wat Windows hier mee te maken heeft (alle andere apps die internet gebruiken werken prima).
Gebruikersavatar
Niki1991
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 02 jun 2016, 19:59
Locatie: Geraardsbergen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer
Provider

Zal dus aan dus aan de app zelf liggen. Is de app recent nog geüpdatet?
Eens contact opnemen met iCoyote zelf om dat uit te vogelen...

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Niki1991 schreef:Zal dus aan dus aan de app zelf liggen. Is de app recent nog geüpdatet?
Een dikke week nadat de problemen begonnen was er een app update... het was dus m'n hoop dat deze het probleem ging oplossen... niet dus :evil:
Niki1991 schreef:Eens contact opnemen met iCoyote zelf om dat uit te vogelen...
Heb ik reeds gedaan... maar weinig succesvol... kreeg meteen een ganse lijst van vragen die de oorzaak bij mij leggen (ook absurde vragen zoals Jailbreaks ed terwijl dit onbestaande is voor Windows Mobile). Heb ondertussen nog maar eens een nieuwe mail verzonden... maar had graag vernomen of er andere Windows Phone/Mobile gebruikers zijn met hetzelfde probleem.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Uiteindelijk een update ontvangen van iCoyote en het probleem is opgelost.

Men heeft dus duidelijk geprutst aan hun backend... en als klant sta je dan machteloos (een vraag om enige compensatie voor de maand dat de app amper gewerkt heeft blijft gewoon doodstil).
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”