escaleren bij proximus?
Geplaatst: 29 maa 2016, 12:25
Is het bij proximus mogelijk om een issue te laten escaleren?
Door een fout van proximus is het registreren van een product mislukt. Er is hier verder geen enkele opvolging van proximus op gebeurd. Ik moet steeds zelf terugbellen maar niemand die het probleem kan oplossen of me in contact brengen met iemand die het wel kan oplossen.
Mijn klacht een week terug, werd meteen weer gesloten met status 'succes' zonder dat ik kan reageren. Het enige dat ik van deze klacht heb gezien is een mailtje waarin wordt gezegd dat er een 'rescue ' label aan mijn dossier is toegevoegd. Uiteraard ook weer zonder enig effect.
Ik begin me ondertussen dus serieus af te vragen hoe ik hier mee verder moet.
Iemand nog ideeën?
Door een fout van proximus is het registreren van een product mislukt. Er is hier verder geen enkele opvolging van proximus op gebeurd. Ik moet steeds zelf terugbellen maar niemand die het probleem kan oplossen of me in contact brengen met iemand die het wel kan oplossen.
Mijn klacht een week terug, werd meteen weer gesloten met status 'succes' zonder dat ik kan reageren. Het enige dat ik van deze klacht heb gezien is een mailtje waarin wordt gezegd dat er een 'rescue ' label aan mijn dossier is toegevoegd. Uiteraard ook weer zonder enig effect.
Ik begin me ondertussen dus serieus af te vragen hoe ik hier mee verder moet.
Iemand nog ideeën?