escaleren bij proximus?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Is het bij proximus mogelijk om een issue te laten escaleren?
Door een fout van proximus is het registreren van een product mislukt. Er is hier verder geen enkele opvolging van proximus op gebeurd. Ik moet steeds zelf terugbellen maar niemand die het probleem kan oplossen of me in contact brengen met iemand die het wel kan oplossen.
Mijn klacht een week terug, werd meteen weer gesloten met status 'succes' zonder dat ik kan reageren. Het enige dat ik van deze klacht heb gezien is een mailtje waarin wordt gezegd dat er een 'rescue ' label aan mijn dossier is toegevoegd. Uiteraard ook weer zonder enig effect.

Ik begin me ondertussen dus serieus af te vragen hoe ik hier mee verder moet.
Iemand nog ideeën?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”