Sociaal Tarief Proximus?
Geplaatst: 21 maa 2016, 11:26
Mijn moeder is sinds enkele maanden in een rusthuis (93 jaar).
Voordien was ze bij Numéricable.
Bij de verhuis heb ik haar nummer laten overnemen door Proximus.
Ik kreeg de (mondelinge) bevestiging van de verkoper dat zij sociaal tarief ging krijgen, met een tussenkomst voor de installatie.
Na wat rondvragen heb ik via email een bevestiging gekregen van het BIPT dat ze inderdaad rechthebbende is.
Resultaat: voor de zoveelste maand een factuur van €21,49, en nog altijd geen tegemoetkoming van de installatiekosten...
Wie kan ik nu nog contacteren?
Voordien was ze bij Numéricable.
Bij de verhuis heb ik haar nummer laten overnemen door Proximus.
Ik kreeg de (mondelinge) bevestiging van de verkoper dat zij sociaal tarief ging krijgen, met een tussenkomst voor de installatie.
Na wat rondvragen heb ik via email een bevestiging gekregen van het BIPT dat ze inderdaad rechthebbende is.
Email doorgestuurd naar Proximus, kreeg een 'not-read' melding terug - delete zonder openen?Le tarif social a été octroyé à Mme De Smet en décembre 2015 chez l’opérateur Proximus fixe et est actuellement renseigné actif.
Veuillez donc prendre contact avec l' opérateur actuel de Mme De Smet afin de faire le nécessaire (application correcte, ligne de tel à son nom ou transfert chez le nouvel opérateur). Vous leur donnerez le numéro de dossier IBPT 675647 afin qu’ils puissent voir que le tarif social lui est accordé.
Le n° de son dossier suffit à l’opérateur pour voir que le TS est octroyé.
Resultaat: voor de zoveelste maand een factuur van €21,49, en nog altijd geen tegemoetkoming van de installatiekosten...
Wie kan ik nu nog contacteren?