Deze dag ik net voorbij komen maar het lijkt toch te mooi om waar te zijn :
https://stacksocial.com/sales/skyhub-cl ... dium=email
Nog een andere :
https://stacksocial.com/sales/zoolz-1tb ... bscription
SkyHub Cloud 2TB Backup: Lifetime Subscription 50$
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Enkele dagen geleden ook over getwijfeld. Toen ik de naam SkyHub even googelde wist ik ook genoeg: niets dan klachten over trage verbindingen en verschrikkelijke customer support.
Heb het dus niet gewaagd om er 50 dollar aan te geven.
Heb het dus niet gewaagd om er 50 dollar aan te geven.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Op een backup moet je kunnen vertrouwen... dat doe je niet via dergelijke schimmige bedrijfjes vind ik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
lifetime, mooi op papier maar over korte tijd bestaan ze niet meer en ben je jouw centen kwijt...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Dat 'lifetime' slaat op de levensduur van het product en niet van jou als consument, daar kan ik nog mee leven. Voor 50 dollar zou dit nog redelijk aantrekkelijk geweest zijn, maar als de dienstverlening tegenvalt blijf ik er toch liever van weg.
Zelfs al was het maar voor een jaar of 3-4 geweest, had ik het waarschijnlijk nog gekocht als het een beetje een degelijk product was.
Zelfs al was het maar voor een jaar of 3-4 geweest, had ik het waarschijnlijk nog gekocht als het een beetje een degelijk product was.
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
De aanbieder hiervan reageert nooit op vragen dacht ( stacksocial.com )
Moet wel zeggen heb bij hun eens een VPN lifetime licentie genomen voor vpn unlimited en daar ben ik echt zeer tevreden van, altijd haal ik iets van 60mbps max soms 110mbps maar gebruik het vooral voor p2p verkeer tussen men vrienden enz voor gamefilmpjes/ 4K test video's enz /
Ook streaming enz gaat lekker vlotjes![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ze ondersteunen tevens ook PPTP en openvpn hier moet je wel via hun support naar vragen , ze hebben trouwens snelle en goede support had toen binnen 15m altijd reactie terug
Moet wel zeggen heb bij hun eens een VPN lifetime licentie genomen voor vpn unlimited en daar ben ik echt zeer tevreden van, altijd haal ik iets van 60mbps max soms 110mbps maar gebruik het vooral voor p2p verkeer tussen men vrienden enz voor gamefilmpjes/ 4K test video's enz /
Ook streaming enz gaat lekker vlotjes
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ze ondersteunen tevens ook PPTP en openvpn hier moet je wel via hun support naar vragen , ze hebben trouwens snelle en goede support had toen binnen 15m altijd reactie terug
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+