Hallo iedereen, Ik ben sinds een paar jaar klant bij Proximus. En heb altijd een Pack gehad met Internet Overal Start, Proximus TV en een Smart-25 GSM alsook de optie TV Overal sinds dit niet gratis bij het start abonnement zit.
Nu heb ik op 12 Feb 2016 een nieuw pack besteld waar de enige verandering het internet abo is, Ik heb een Comfort genomen met dan de rest hetzelfde dat ik al had. Enige dagen later was mijn internet abo nog altijd niet ge-upgrade dus besloot ik gisteren even te bellen.
Die dame aan de telefoon heeft iets aan het dossier toegevoegd dat mijn internet abo moet ge-upgrade worden van Start naar Comfort, waarom die dat niet zelf kon aanpassen vind ik wel raar, enfin. Ze zei dat dit een dagje zal duren.
Nu een dagje later kijk ik op MijnProximus en nu blijkt dat er wel iets verandert is maar van een upgrade is nergens iets te bespeuren.
Mijn Producten in MijnProximus geeft nu aan dat ik een Pack heb met de Proximus TV applicatie (van tv overal dus) en GSM Nummer. En buiten het pack, daaronder dus, staat bij Producten: Internet Overal Start en Proximus TV.
Ik besloot dan deze avond maar weer eens terug te bellen, en de meneer aan de telefoon zei me dat bij hem in het systeem wel degelijk stond dat ik een Pack heb met alles erin en dat hij enigszins wel op Comfort stond.
Mijn vraag is nu, is het mogelijk dat MijnProximus nog altijd Internet Overal Start aangeeft en waarom is mijn pack zo uit elkaar gevallen is?
Mvg,
Sven
Omzetten Internet Start naar Comfort
-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik heb dat ook even gehad nadat ik van internet abo veranderde binnen het pack.
Dan zag ik op MyProximus de onderdelen van het pack staan, en dan het internet gedeelte apart. Na een tijdje heeft zich dit vanzelf opgelost, ik veronderstel dat dit gewoon "vertraging" is in het verwerken van de aanpassing.
Dan zag ik op MyProximus de onderdelen van het pack staan, en dan het internet gedeelte apart. Na een tijdje heeft zich dit vanzelf opgelost, ik veronderstel dat dit gewoon "vertraging" is in het verwerken van de aanpassing.
Hey, blijkbaar is alles deze nacht in zijn plooi terecht gekomen. Alles staat nu mooi samen in een pack. En mijn internet abonnement geeft Comfort aan.
Alleen vind ik dat er aan de snelheid niets veranderd is, ik zit op een bbox 3 sinds paar weken en nu ik van start naar comfort gegaan ben zou ik toch een pak sneller moeten kunnen dan dit resultaat ? http://www.speedtest.net/my-result/5097382052
Alleen vind ik dat er aan de snelheid niets veranderd is, ik zit op een bbox 3 sinds paar weken en nu ik van start naar comfort gegaan ben zou ik toch een pak sneller moeten kunnen dan dit resultaat ? http://www.speedtest.net/my-result/5097382052
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Nieuwe snelheden worden pas effectief na een PPPoE reconnect. Dit kan door
- ofwel de modem herstarten.
ofwel de DSL kabel eventjes uit de modem
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Heb de modem net ff herstart maar snelheid is nog altijd zo laag. En het rare is, in Steam kon ik downloaden tegen 3.4 a 3.8MB/sec op men Start abo, en nu ik comfort heb haal ik ongeveer 2.4 a 2.6MB/sec. Snap er niets meer van.
edit: juist Test mijn lijn gedaan op Proximus website en daar krijg ik:Last Result:
Download Speed: 21876 kbps (2734.5 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 5495 kbps (686.9 KB/sec transfer rate)
Latency: 24 ms
Jitter: 1 ms
Connection: cable
18-2-2016 21:47:47
Analyse van de lijn
Er werd een probleem aangetroffen
Er werd een probleem met uw lijn vastgesteld.
Ga verder naar de volgende pagina om een oplossing te vinden.