WEEPEE pro account
Geplaatst: 02 feb 2016, 13:36
Een tijdje geleden heb ik aan Weepee gevraagd om mijn 4 sip accounts samen te voegen tot een pro account.
Geen probleem, dit was vlug geregeld en het beltegoed is nu gedeeld over alle sips.
Nu was er in de bevestiging mail ook sprake van auto-invoicing (ten bedrage van 150€).
Ik zie nergens in mijn account gegevens hier iets van terug, en een chat met de support van weepee heeft mij ook niet veel wijzer gemaakt.
Tot hiertoe heb ik nog geen auto-invoice ontvangen, en ik wens deze ook niet te ontvangen. Ik verkies om manueel bij te laden, voor bedragen van minder dan 150€.
Kan iemand misschien duidelijk uitleggen hoe het zit met deze auto-invoicing bij weepee?
Geen probleem, dit was vlug geregeld en het beltegoed is nu gedeeld over alle sips.
Nu was er in de bevestiging mail ook sprake van auto-invoicing (ten bedrage van 150€).
Ik zie nergens in mijn account gegevens hier iets van terug, en een chat met de support van weepee heeft mij ook niet veel wijzer gemaakt.
Tot hiertoe heb ik nog geen auto-invoice ontvangen, en ik wens deze ook niet te ontvangen. Ik verkies om manueel bij te laden, voor bedragen van minder dan 150€.
Kan iemand misschien duidelijk uitleggen hoe het zit met deze auto-invoicing bij weepee?