Pagina 1 van 1

WEEPEE pro account

Geplaatst: 02 feb 2016, 13:36
door Voyager
Een tijdje geleden heb ik aan Weepee gevraagd om mijn 4 sip accounts samen te voegen tot een pro account.
Geen probleem, dit was vlug geregeld en het beltegoed is nu gedeeld over alle sips.

Nu was er in de bevestiging mail ook sprake van auto-invoicing (ten bedrage van 150€).
Ik zie nergens in mijn account gegevens hier iets van terug, en een chat met de support van weepee heeft mij ook niet veel wijzer gemaakt.
Tot hiertoe heb ik nog geen auto-invoice ontvangen, en ik wens deze ook niet te ontvangen. Ik verkies om manueel bij te laden, voor bedragen van minder dan 150€.

Kan iemand misschien duidelijk uitleggen hoe het zit met deze auto-invoicing bij weepee?

Re: WEEPEE pro account

Geplaatst: 02 feb 2016, 13:53
door Robert Ford
Die auto-invoicing kan je op aanvraag gewoon laten uitschakelen en je kan vervolgens krediet bijkopen met een voucher wanneer nodig.

Bij het aanmaken van de Pro account heb je normaal een vinkje dat je kan uitschakelen om auto-invoicing niet te activeren.

Re: WEEPEE pro account

Geplaatst: 02 feb 2016, 14:12
door exop
Ik dacht dat het bij een pro account verplicht was, en ook minimaal €150 maandelijks.
Is dat ter verval gekomen?

Re: WEEPEE pro account

Geplaatst: 02 feb 2016, 17:11
door philippe_d
Ik ben heb al een PRO account van dag 1
Nog nooit over auto-invoicing aangesproken geweest ...

Re: WEEPEE pro account

Geplaatst: 02 feb 2016, 21:24
door Voyager
sardonis schreef:Die auto-invoicing kan je op aanvraag gewoon laten uitschakelen en je kan vervolgens krediet bijkopen met een voucher wanneer nodig.

Bij het aanmaken van de Pro account heb je normaal een vinkje dat je kan uitschakelen om auto-invoicing niet te activeren.
Ik heb de pro account laten aanmaken via een mail naar de support. Een andere optie heb ik niet gezien.
Bij het aanmaken van de account was er dan ook geen vinkje, en nu zie ik ook nergens een mogelijkheid om dit te veranderen bij de instelling van de sip accounts. Tenzij er ergens een andere, verborgen, inlog is voor het pro account?

Re: WEEPEE pro account

Geplaatst: 02 feb 2016, 22:12
door Robert Ford
Neen, als zij dit voor jou hebben gedaan zie je inderdaad die optie niet.

Mail ze even om dit op te lossen of te laten aanpassen?