Onlangs ben ik overgestapt van Base49 naar Panter55 wegens beter 4G-netwerk en goeie promo in cominatie met nieuwe iPhone.
Gisteren viel me op dat second call niet actief was op mijn GSM. Daarnet dus even naar de helpdesk gebeld om het te laten activeren.
Nu willen ze daar 2,98eur voor aanrekenen!!
Dit is ronduit schandalig imo wanneer je al 55eur per maand aan vaste abonnementskosten betaalt!
Mijn vriendin zit nog bij Base en zij heeft dat standaard in haar abonnement van 12eur per maand!
Slechte punten m*!
Heeft iemand dit ook al opgemerkt en erdoor gekregen dat het gratis werd geactiveerd? Indien ja: hoe?
Second Call betalend??
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
- Bedankt: 174 keer
beetje zoals hun "onmogelijk om voicemail uit te schakelen" beleid op hun prepaid kaarten (of ze zouden dat recent moeten gewijzigd hebben).
On topic: dit soort diensten is vandaag de dag toch commodity en ik snap ook niet waarom ze er per se geld voor willen vragen aangezien een 2e oproep voor hen toch alleen maar potentieel meer interconnect oplevert?
On topic: dit soort diensten is vandaag de dag toch commodity en ik snap ook niet waarom ze er per se geld voor willen vragen aangezien een 2e oproep voor hen toch alleen maar potentieel meer interconnect oplevert?
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme
-
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 08 jan 2016, 17:18
- Bedankt: 1 keer
Ik vind het ook niet netjes en duur.
Maar bedenk wel als je geen 2de lijn hebt/wisselgesprek dan spreekt die ander de voicemail in of je krijgt sms gemist gesprek en dan moet de klant betalen.
Bij wissel of 2de lijn missen ze de min die jij moet terug bellen of voicemail afluisteren.
Wel slim maar niet netjes en van deze tijd.
Maar bedenk wel als je geen 2de lijn hebt/wisselgesprek dan spreekt die ander de voicemail in of je krijgt sms gemist gesprek en dan moet de klant betalen.
Bij wissel of 2de lijn missen ze de min die jij moet terug bellen of voicemail afluisteren.
Wel slim maar niet netjes en van deze tijd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
- Locatie: Heist-op-den-Berg
- Uitgedeelde bedankjes: 480 keer
- Bedankt: 114 keer
Werkt dit bij elk Proximus abonnement? In MyProximus zie ik het bij mijn Smart+15 precies niet staan bij 'Options' of 'Services'?
-
- userbase crew
- Berichten: 9510
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
Al ns gezien wat Telenet op hun vaste lijnen vraagt qua prijs voor caller-id? 5 euro afgerond iirc.fryelectro schreef:On topic: dit soort diensten is vandaag de dag toch commodity en ik snap ook niet waarom ze er per se geld voor willen vragen aangezien een 2e oproep voor hen toch alleen maar potentieel meer interconnect oplevert?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1533
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 220 keer
Dat is niet helemaal correct. Bij Telenet betaal je € 4,50 per maand extra voor het pakket 'Top-lijn' en daarin zitten de volgende diensten:
In vele andere landen (bv. Duitsland) zijn dergelijke diensten echter standaard actief op alle vaste lijnen (zowel PSTN als ISDN) zonder extra kosten. Als men het gebruik van vaste lijnen wil promoten zou men dat hier beter ook doen.
- Telenet berichtendienst
- Ken-je-beller
- Signaal tweede oproep
- Oproepdoorschakeling
In vele andere landen (bv. Duitsland) zijn dergelijke diensten echter standaard actief op alle vaste lijnen (zowel PSTN als ISDN) zonder extra kosten. Als men het gebruik van vaste lijnen wil promoten zou men dat hier beter ook doen.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7403
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
ik weet niet of je een btw nr nodig hebt om een abo zelfstandig te nemen (vroeger niet).
Daar zou de dienst gratis zijn
http://business.mobistar.be/nl/professi ... cond-call/
Daar zou de dienst gratis zijn
http://business.mobistar.be/nl/professi ... cond-call/
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
- userbase crew
- Berichten: 9510
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
Ok dan, I stand corrected 
Blijft wel natuurlijk dat caller-id allang inbegrepen zou moeten zijn als standaard service.
Ik gebruik mijn vaste lijn (die ik enkel heb vanwege triple play) nooit voor incoming, die gaan rechtstreeks naar voicemail omdat ik niet opneem als ik niet weet wie het is.

Blijft wel natuurlijk dat caller-id allang inbegrepen zou moeten zijn als standaard service.
Ik gebruik mijn vaste lijn (die ik enkel heb vanwege triple play) nooit voor incoming, die gaan rechtstreeks naar voicemail omdat ik niet opneem als ik niet weet wie het is.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7403
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
is ook zo hoe goedkoper ze worden hoe meer ze wegdoen van opties
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
-
- Elite Poster
- Berichten: 1597
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 123 keer
Second call = totaal overbodige "feature" vind ik persoonlijk.
Het is onbeleefd om iemand in wacht te zetten.
Is iets dat uitgevonden is ten tijde van dure minuutprijzen om veel geld te verdienen. Nu niet meer interessant voor de operatoren want veel minuten inbegrepen in ieder abonnement.
Het is onbeleefd om iemand in wacht te zetten.
Is iets dat uitgevonden is ten tijde van dure minuutprijzen om veel geld te verdienen. Nu niet meer interessant voor de operatoren want veel minuten inbegrepen in ieder abonnement.
- sirWard
- Erelid
- Berichten: 928
- Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
- Twitter: sirWard
- Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Sinds ik werk gebruik ik het opvallend meer eigenlijk, al valt dat dan meestal in de werkuren op de werkgsm voor (2 simkaarten en toestellen met 1 oproepnummer - kwestie van mijn smartphone niet om zeep te helpen in het veld).
We zijn per ploeg met twee en zitten niet altijd op dezelfde locatie waardoor we vaak met de gsm communiceren. Als dan een telefoontje binnenkomt van de coach/dispatching of een andere collega... Enkel de klant zet ik niet in de wacht.
We zijn per ploeg met twee en zitten niet altijd op dezelfde locatie waardoor we vaak met de gsm communiceren. Als dan een telefoontje binnenkomt van de coach/dispatching of een andere collega... Enkel de klant zet ik niet in de wacht.
