Hey all
Ik ben op zoek naar een smartphone met dual sim en die super stevig is.
Smartphones zoals die van CAT lijken me geen optie (duur, oude OS, etc...)
Dus ik had dual sim in gedachten met een rugged case, maar zie de bomen door het bos niet meer.
Niemand die iemand in de bouw kent of er misschien zelf in zit?
Het gaat altijd over gebroken schermen, meestal niet van te laten vallen maar van in de broekzak te zitten (bij heffen of iets dergelijk) het scherm te kraken.
Persoon in kwestie is bezig aan Smartphone 3 in 2015. (Jiayu, Alcatel One Touch Idol X+, Galaxy duos).
Was heel tevreden van de Idol X+ van de andere 2 minder (traag, slechte touch, ...)
Hopelijk kan ik beroep doen op jullie expertise.
Dual sim smartphone [Bouwbestendig]
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Zie mijn onderwerp over hetzelfde, en wat ik uiteindelijk gekocht heb: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=82&t=44420
Die persoon doet er toch al 8 maanden mee (een record). Ding weegt als een baksteen en kan veel aan. Hij heeft er onlangs nog een ruit mee uitgegooid.
OS updates moet je niet verwachten, maar in deze niche is het huilen met de pet op.
Die persoon doet er toch al 8 maanden mee (een record). Ding weegt als een baksteen en kan veel aan. Hij heeft er onlangs nog een ruit mee uitgegooid.
OS updates moet je niet verwachten, maar in deze niche is het huilen met de pet op.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Heb zelf 2 maanden geleden een Tecmobile Titan 600 gekocht, ben er zeer tevreden over, de accu van 4500mah doe je zeer lang mee.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Inderdaad, ik heb de Titan EVO , bij de ELDI gekocht.Kenw00t schreef:Er is blijkbaar een nieuwe versie uit van de Titan 600, namelijk de Evo. Heb jij die dan?
http://www.stklife.com/#!rugged-collection/yroyv
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Je moet het mij niet vertellen, ik krijg enkel Avenger (de film) resultaten + de "buy now" knop op STK Rugged Phones werkt niet.Kenw00t schreef:De 550 en de 600 EVO kan ik zowel op Excellent als op Art&Craft vinden. Die Avenger500 is niet meteen te vinden. Verschrikkelijke naam om te Googlen trouwens.
Laat je weten waar je deze hebt aangekocht en wat de ervaringen zijn? Alvast bedankt.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Stuur hen een mailtje en vraag eventueel naar de beschikbaarheid in Belgie of bepaalde webwinkels ?
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Ik had reeds een tweet verzonden maar ze zijn niet echt actief op twitter (laatste tweet 17/04/15).r2504 schreef:Stuur hen een mailtje en vraag eventueel naar de beschikbaarheid in Belgie of bepaalde webwinkels ?
E-mail kan enkel via hun contact formulier wat ik bij deze ook heb gedaan.
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Heb iets gevonden na het doornemen van de Company Presentation en de Rugged Devices Brochure. In deze laatste staat de Avenger500 onder "Q1 roadmap". Het toestel wordt dus pas dit kwartaal in de markt gezet.FunkStar schreef:Je moet het mij niet vertellen, ik krijg enkel Avenger (de film) resultaten + de "buy now" knop op STK Rugged Phones werkt niet.
Verder werd de eerste Titan 600 nog in de markt gezet onder het merk Tecmobile. De website tecmobile.co.uk stuurt je nu ook door naar stklife.com. Blijkbaar hebben ze deze zomer een rebrand gedaan van Tecmobile naar STK. Daarnaast hebben ze ook nog merken Tecdesk en Karbonn.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik moest aan dit topic denken toen ik deze tegen kwam: http://www.oukitel.cc/products/universe/201512/97.html
Wel geen dual sim, maar specificaties zijn indrukwekkend, prijs evenzeer. Die Oukitel heeft trouwens ook een nieuwe telefoon met een batterij van 10000 mAh, zou garant moeten zijn voor minstens een halve week gebruik zonder opladen.
En leuke filmpjes: http://www.universfreebox.com/article/3 ... -resistant
Ik vraag me af hoe ze het doen, en hoe gevoelig dat scherm dan nog wel is.
Wel geen dual sim, maar specificaties zijn indrukwekkend, prijs evenzeer. Die Oukitel heeft trouwens ook een nieuwe telefoon met een batterij van 10000 mAh, zou garant moeten zijn voor minstens een halve week gebruik zonder opladen.
En leuke filmpjes: http://www.universfreebox.com/article/3 ... -resistant
Ik vraag me af hoe ze het doen, en hoe gevoelig dat scherm dan nog wel is.