HELP ME ... mijn comp. word gekraakt !!!!!!!!!!!!!!!!

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Juke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jan 2003, 20:23
Locatie: Eeklo
Contacteer:

aub. Help me aub.

ik ben het slachtoffer geworden van flauwe grappen van mijn broer. Ik beschik over een pc met windows XP. ik heb mij als enige gebruiker aangemeld. dus je kan enkel met mijn wachtwoord in mijn comp. maar nu heb ik dus gemerkt dat hij een of andere manier heeft om er in te komen.

HOE IS DIT MOGELIJK???

pleace willen jullie me vertellen hoe hij dat doet. ik vind dit niet leuk hij zit in al mijn bestanden en zo te snollen...

aub help me mijn comp beschermen tegen die flauwe grappenmaker
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

waarschijnlijk heb je geen administrator wachtwoord ingesteld, je hebt 2 soorten logon screens, in 1 kun je op je icoontjes klikken en dan het wachtwoord ingeven en in het ander moet je zelf de naam tippen en als je hier administrator intikt en er is geen wachtwoord voor ingesteld dan kan je in de pc
als je et 1e logon screen krijgt dan moet je alt+ctrl+del duwen om in het 2e te komen en kan je dat doen
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Juke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jan 2003, 20:23
Locatie: Eeklo
Contacteer:

ok ja.

maar als ik naar configuratiescherm ga en dan naar gebruikersaccount, daar staat JURGEN: beheerder met wachtwoord beveiligd

dit staat toch allemaal goed? hoe is dat dan nog mogelijk?

bye
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

probeer anders eerst eens je password te veranderen, mischien is hij dit te weten gekomen

maak anders ook eens een nieuwe user aan die je "administrator" noemt en die je een password geeft
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”