Pagina 1 van 1
Visual voicemail instelling
Geplaatst: 21 dec 2015, 16:24
door Garpenlov
Geachte,
ik ben sinds kort overgegaan van IOM naar Dolfijn 15 overgeschakeld, en wil graag gebruik maken van Visual Voicemail voor Iphone.
Ik heb de optie geactiveerd en een sms gekregen dat het actief staat. Echter blijft mijn iphone nog steeds gewoon naar 5555 bellen.
Na wat rondkijken vindt ik tussen de mobiele netwerk APN instellingen "visual voicemail"
Deze stond ingesteld op mms.be zonder login gegevens, moet hier normaal iets anders bijstaan? of klopt dit?
Dank u.
Re: Visual voicemail instelling
Geplaatst: 01 feb 2016, 15:16
door daydreamke
Hallo ik heb dezelfde instellingen voor visueel vm echter werkt het bij mij wel. Denk dat het gewoon kwestie van tijd is.
Is er bij iom geen visueel vm trouwens?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Visual voicemail instelling
Geplaatst: 01 feb 2016, 16:11
door Zorba
Nee jammer genoeg niet.
Re: Visual voicemail instelling
Geplaatst: 02 feb 2016, 15:42
door daydreamke
Goed om weten ben ook van plan over te stappen van dolfijn naar internet on mobile
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Visual voicemail instelling
Geplaatst: 03 feb 2016, 11:54
door D3bian
Heb je dit geactiveerd terwijl je wi-fi aanstond? Zet je Wi-fi eens uit en herstart dan je iphone. Normaal komt hij dan actief. Hij heeft namelijk connectie met data netwerk van Mobistar nodig voor de originele activatie.
Re: Visual voicemail instelling
Geplaatst: 03 feb 2016, 22:37
door Garpenlov
Was deze topic compleet vergeten!
Het was een fout in hun system dat twee weken duurde voor het opgelost raakte. Uiteindelijk was het toch gelukt, visual voice mail is erg handig. Maar die 1 gigabyte Data viel me toch enorm tegen.
Ben terug naar IOM gegaan.
Re: Visual voicemail instelling
Geplaatst: 07 jun 2016, 22:56
door Ptoeneigh
Ik heb dezelfde issue gehad.
Geactiveerd via #129#
Op de website ook nog eens..
Dan nog eens gebeld (dame aan de lijn wist nieteens wat het was)
Dan maar DM gestuurd via twitter, daar zitten duidelijk de mensen met meer kennis.
Eerst werd me aangeraden het toestel te herstarten.
Had even de wifi uitgezet, maar kreeg het niet aan de gang.
Uiteindelijk werd er een dossier opgemaakt richting een technische dienst en binnen het kwartier werd het opgelost.
Ik kreeg een test voicemail binnen (gepusht) en werd gebeld met de uitleg dat er een parameter niet juist stond op het netwerk.
Dus de tip is, werkt er iets niet, regel het via social media, dat is makkelijker dan via de 5000.