Visual voicemail instelling

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 830
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 74 keer
Provider

Geachte,

ik ben sinds kort overgegaan van IOM naar Dolfijn 15 overgeschakeld, en wil graag gebruik maken van Visual Voicemail voor Iphone.
Ik heb de optie geactiveerd en een sms gekregen dat het actief staat. Echter blijft mijn iphone nog steeds gewoon naar 5555 bellen.

Na wat rondkijken vindt ik tussen de mobiele netwerk APN instellingen "visual voicemail"
Deze stond ingesteld op mms.be zonder login gegevens, moet hier normaal iets anders bijstaan? of klopt dit?

Afbeelding

Dank u.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
daydreamke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 453
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 32 keer

Hallo ik heb dezelfde instellingen voor visueel vm echter werkt het bij mij wel. Denk dat het gewoon kwestie van tijd is.
Is er bij iom geen visueel vm trouwens?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 901
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
Bedankt: 68 keer

Nee jammer genoeg niet.
daydreamke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 453
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 32 keer

Goed om weten ben ook van plan over te stappen van dolfijn naar internet on mobile


Sent from my iPhone using Tapatalk
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1257
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Heb je dit geactiveerd terwijl je wi-fi aanstond? Zet je Wi-fi eens uit en herstart dan je iphone. Normaal komt hij dan actief. Hij heeft namelijk connectie met data netwerk van Mobistar nodig voor de originele activatie.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Garpenlov
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 830
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 74 keer
Provider

Was deze topic compleet vergeten!

Het was een fout in hun system dat twee weken duurde voor het opgelost raakte. Uiteindelijk was het toch gelukt, visual voice mail is erg handig. Maar die 1 gigabyte Data viel me toch enorm tegen.

Ben terug naar IOM gegaan.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: Orange Go+ / Samsung Galaxy S23
Gebruikersavatar
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 923
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
Bedankt: 140 keer

Ik heb dezelfde issue gehad.

Geactiveerd via #129#
Op de website ook nog eens..
Dan nog eens gebeld (dame aan de lijn wist nieteens wat het was)

Dan maar DM gestuurd via twitter, daar zitten duidelijk de mensen met meer kennis.

Eerst werd me aangeraden het toestel te herstarten.
Had even de wifi uitgezet, maar kreeg het niet aan de gang.

Uiteindelijk werd er een dossier opgemaakt richting een technische dienst en binnen het kwartier werd het opgelost.

Ik kreeg een test voicemail binnen (gepusht) en werd gebeld met de uitleg dat er een parameter niet juist stond op het netwerk.

Dus de tip is, werkt er iets niet, regel het via social media, dat is makkelijker dan via de 5000.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”