Smalbundel led spots

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Alver
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Beste deskundigen,

Ik overweeg om een bestaande installatie die met 12V halogeen lampen 50_45 W werkt te modernizeren door leds te gebruiken. Er is echter een belangrijke MAAR. De afstand tussen de lichtbron (blok met 2 regelbare spots) en mijn tafel is ca. 4,50 m en ik kan_kon geen gewone spots gebruiken omwille van die grote afstand. Smalbundel Philips 45W met een hoek van 8° werkt echter zeer goed (ook een bundel van 10° voldoet). Weet er iemand of er al led spots bestaan die mijn smalbundel halogeen lampjes zouden kunnen vervangen?

Bedankt voor een mogelijk antwoord

Alver
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

Tegenwoordig heel moeilijk te vinden. Als je 1 (dus een enkele LED in lamp of een COB) high power LED hebt (pak maar 5W), kun je soms de lens eraf prutsen en dan heb je een vrij smalle starlingshoek.

Ik heb in China al lensjes gezien dat je gewoon over de chip/COB plaatst voor een heel kleine stralingshoek. Maar ook gewoon standaardlampjes met stralingshoek van 10° moeten te vinden zijn. (als je zoekt op LED narrow beam)
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”