Heeft er al iemand op zijn Nexus 5 de nieuwste versie OTA ontvangen?
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Android 6 - Marshmallow
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
'k zie zo al zo'n Android-ventje met een 6-pack voor mij.
On topic: nee, hier nog niets gekregen.
On topic: nee, hier nog niets gekregen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 22 keer
Hier een Nexus 6 en tot op heden ook nog niks ontvangen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Hier de .zip files. Is net zoals je de OTA zou ontvangen, dus zonder dataverlies, maar dan via Recovery > apply update.
http://www.droid-life.com/2015/10/06/do ... us-mra58k/
http://www.droid-life.com/2015/10/06/do ... us-mra58k/
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Adb is niet nodig. De correcte file downloaden. Vervolgens in recovery gaan en apply update selecteren. 10seconden werk en geen PC nodig.bartman schreef:Ja maar dat is wel heel omslachtig verbinden met je PC adb... Updaten via wifi is gemakkelijker
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Tot op heden draaide ik nog steeds KK op de Nexus 5.
Gisteren M gesintalleerd via een custom rom. Custom is een groot woord want er zijn maar minieme aanpassingen gedaan.
Wat ik mis:
Batterij icoon naar percentage aanpassen. Is dit op 1 of andere manier mogelijk?
Led blijft nu tijdens het laden uit.
Gisteren M gesintalleerd via een custom rom. Custom is een groot woord want er zijn maar minieme aanpassingen gedaan.
Wat ik mis:
Batterij icoon naar percentage aanpassen. Is dit op 1 of andere manier mogelijk?
Led blijft nu tijdens het laden uit.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Om je batterij percentage weer te geven:
Als je het quicktoggle menu opent zie je rechtsboven een tandwieltje staan om naar de settings te gaan.
Als je dit tandwieltje 6 seconden ingedrukt houdt zal er in het settings menu onder system een nieuwe optie verschijnen met de naam "system ui tuner" hier kan je het batterij percentage laten zien in de status balk.
Als je het quicktoggle menu opent zie je rechtsboven een tandwieltje staan om naar de settings te gaan.
Als je dit tandwieltje 6 seconden ingedrukt houdt zal er in het settings menu onder system een nieuwe optie verschijnen met de naam "system ui tuner" hier kan je het batterij percentage laten zien in de status balk.
- Loeri
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Hoe doe je dat dan?jnsvr schreef:Adb is niet nodig. De correcte file downloaden. Vervolgens in recovery gaan en apply update selecteren. 10seconden werk en geen PC nodig.bartman schreef:Ja maar dat is wel heel omslachtig verbinden met je PC adb... Updaten via wifi is gemakkelijker
Ik krijg enkel apply update from adb..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Heb hier nu ook de OTA melding gekregen. Ga nu eerst een en ander backupen. Dan upgraden en een fabrieksherstel doen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Manueel geinstalleerd via de factory image. Je kan dit perfect ook op een bestaande flashen, mits je de flash-all.bat / flash-all.sh aanpast: in het commando
fastboot update -w image-hammerhead-mra58k.zip
moet je de -w (van wipe userdata) wegvegen. Dan kan je het boeltje gewoon manueel installeren. Waarom wachten op OTA's
fastboot update -w image-hammerhead-mra58k.zip
moet je de -w (van wipe userdata) wegvegen. Dan kan je het boeltje gewoon manueel installeren. Waarom wachten op OTA's
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Nexus 4 toestellen krijgen de update NIET ook al is de hardware meer dan voldoende.
Heel wat mensen waren daardoor "triestig" maar een Google werknemer die nu aan Android Wear werkt heeft dit probleem opgelost:
How to build Android Marshmallow on Nexus 4
Ik weet wat te doen dit weekend
Heel wat mensen waren daardoor "triestig" maar een Google werknemer die nu aan Android Wear werkt heeft dit probleem opgelost:
How to build Android Marshmallow on Nexus 4
Ik weet wat te doen dit weekend
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Thanks!
Ik ging wachten op CM13 nightlies om ermee te beginnen prullen op de gsm van m'n vriendin, maar met deze weet ik weer wat te doen
Note: android / cm builden zelf van source is trouwens ook echt niet zo moeilijk. Enkel geduld, en veel harddiskspace nodig.
Ik ging wachten op CM13 nightlies om ermee te beginnen prullen op de gsm van m'n vriendin, maar met deze weet ik weer wat te doen
Note: android / cm builden zelf van source is trouwens ook echt niet zo moeilijk. Enkel geduld, en veel harddiskspace nodig.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 14 keer
ik vrees dat deze upgrade wel eend de upgrade zou kunnen zijn dat alle toestellen die +1.5 jaar oud zijn, naar de prullenbak zou kunnen sturen en onszelf naar de winkel om een nieuwe phone omdat deze te traag is geworden.