Easy Internet @Home - Mobistar
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Interessant product, maar eigenlijk is het een veredelde 4G Mifi router waarop je dan tot 30 toestellen kan aansluiten maar wel een stopcontact nodig hebt.
Hoe zit het met verbruik en de kosten? Beperkt Mobistar verbruik na je bundel in snelheid of wordt er gezorgd dat er niet meer kan gedownload worden?
* indien geblokkeerd: wat voor nut heeft het toestel dan nog
* indien verder surfen aan lagere snelheid: wat voor nut heeft het toestel, want dan gaat het niet vooruit.
Kan me voorstellen dat als je vijf toestellen verbindt (een pc, twee smartphones, twee tablet), dat je verbruik snel oploopt. Zeker als het vaste toestellen zijn, dan je je verbruik van thuis overneemt: surfen, youtube kijken, netflix.
Hoe zit het met verbruik en de kosten? Beperkt Mobistar verbruik na je bundel in snelheid of wordt er gezorgd dat er niet meer kan gedownload worden?
* indien geblokkeerd: wat voor nut heeft het toestel dan nog
* indien verder surfen aan lagere snelheid: wat voor nut heeft het toestel, want dan gaat het niet vooruit.
Kan me voorstellen dat als je vijf toestellen verbindt (een pc, twee smartphones, twee tablet), dat je verbruik snel oploopt. Zeker als het vaste toestellen zijn, dan je je verbruik van thuis overneemt: surfen, youtube kijken, netflix.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 12 keer
Het zal wel een ander type abonnement zijn dan voor een gewone gsm of tablet, denk ik.
Als je een beetje geluk hebt met je locatie dan haal je met 4g toch gemakkelijk 20 mbps of meer. Daar kan je met meerdere toestellen comfortabel mee surfen en zelfs video streamen in hd.
Ik ben vooral benieuwd naar welk abonnement er bij hoort en hoe ze dat in de markt gaan zetten. Het lijkt me iets voor ofwel sporadisch gebruik of voor op plaatsen waar geen koper of kabel ligt. En of die modem eigenschappen heeft waardoor die beter ontvangt dan een gsm of mifi.
[ Post made via mobile device ]
Als je een beetje geluk hebt met je locatie dan haal je met 4g toch gemakkelijk 20 mbps of meer. Daar kan je met meerdere toestellen comfortabel mee surfen en zelfs video streamen in hd.
Ik ben vooral benieuwd naar welk abonnement er bij hoort en hoe ze dat in de markt gaan zetten. Het lijkt me iets voor ofwel sporadisch gebruik of voor op plaatsen waar geen koper of kabel ligt. En of die modem eigenschappen heeft waardoor die beter ontvangt dan een gsm of mifi.
-
- Pro Member
https://corporate.mobistar.be/nl, gevonden door gewoon rond te surfen op de site. Ik had op de homepage helemaal onderaan geklikt op de link 'Het Bedrijf Mobistar' en dan kom je daar uit. Als je op die pagina naar beneden scrolt staat daar de link naar de betrokken video, naast een video over de sponsoring van de Urban Trail in Namen. Ik was aan het kijken of er al iets meer info was over de mogelijke naamsverandering en kwam daar toevallig op uit. Ik beschik helaas niet over hackerskwaliteiten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Aha, daar zie ik het inderdaad ook!
Buiten dat werkelijk nergens te vinden, unlisted op YouTube dus er naar zoeken gaat ook niet. Best een vreemde situatie. Benieuwd hoe ver ze er dan eigenlijk mee staan.
Buiten dat werkelijk nergens te vinden, unlisted op YouTube dus er naar zoeken gaat ook niet. Best een vreemde situatie. Benieuwd hoe ver ze er dan eigenlijk mee staan.
-
- Pro Member
Ik denk dat het om deze modem/router gaat:
http://www.store4g.com/huawei-e5186/
Indien correct, dan is dat toch een flinke router. Als je daar een goede 4G+ ontvangst hebt dan kan je daar sneller mee surfen binnen je netwerk en op internet dan bij veel mensen thuis met kabel of adsl. Als, als... en als het abonnement een beetje draaglijk is. Pakweg 200GB per maand op 4G kost veel te veel met de huidige abonnementen.
http://www.store4g.com/huawei-e5186/
Indien correct, dan is dat toch een flinke router. Als je daar een goede 4G+ ontvangst hebt dan kan je daar sneller mee surfen binnen je netwerk en op internet dan bij veel mensen thuis met kabel of adsl. Als, als... en als het abonnement een beetje draaglijk is. Pakweg 200GB per maand op 4G kost veel te veel met de huidige abonnementen.
-
- Pro Member
Correctie: het zal eerder deze zijn:
http://www.store4g.com/huawei-b593/
Geen wifi-ac en geen 4G+ blijkbaar. Je kan er wel een antenne op aansluiten zo te zien, dat kan interessant zijn.
http://www.store4g.com/huawei-b593/
Geen wifi-ac en geen 4G+ blijkbaar. Je kan er wel een antenne op aansluiten zo te zien, dat kan interessant zijn.
-
- Elite Poster
http://www.belg.be/45846/nieuws/vast-in ... g-netwerk/
http://www.zdnet.be/nieuws/172460/mobis ... sinternet/
"15GB voor €15 per maand
Ease Internet @home kost €15 per maand en geeft daarmee recht op 15GB mobiele data (upload en download). Smsen en telefoneren zitten niet in het pakket evenals roaming.
De wifi-modem kost bij aankoop €29 indien de klant een Easy Internet @home abonnement voor 12 maanden afsluit. Belangrijk om weten is dat de SIM-kaart bij de Mobistar-modem hoort en niet past in een GSM, tablet of andere modem."
Jammer van dat laatste.
http://www.zdnet.be/nieuws/172460/mobis ... sinternet/
"15GB voor €15 per maand
Ease Internet @home kost €15 per maand en geeft daarmee recht op 15GB mobiele data (upload en download). Smsen en telefoneren zitten niet in het pakket evenals roaming.
De wifi-modem kost bij aankoop €29 indien de klant een Easy Internet @home abonnement voor 12 maanden afsluit. Belangrijk om weten is dat de SIM-kaart bij de Mobistar-modem hoort en niet past in een GSM, tablet of andere modem."
Jammer van dat laatste.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
En een batterij zit er niet in zeker je kan er enkel een ups aan hangen
Ik ben wel benieuwd wat je krijgt qua ip, CGNAT, ipv4 public, ipv6 + ipv4, ipv6 + CGNAT.
Lijkt me een mooie backup internetverbinding voor zakelijke klanten.
Ik ben wel benieuwd wat je krijgt qua ip, CGNAT, ipv4 public, ipv6 + ipv4, ipv6 + CGNAT.
Lijkt me een mooie backup internetverbinding voor zakelijke klanten.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ze gaan niet in hun eigen voet schieten, dus ik had al verwacht dat het geen standaard simkaartje ging zijn.jnsvr schreef:Jammer van dat laatste.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
Het zou een ok data only aanbod zijn geweest. Jammer dat de gebruiker dan verplicht is extra hardware aan te kopen terwijl de gebruiker al een mifi kan hebben die hier perfect toe in staat is of gebruik wil maken van de hotspot functie, of de simkaart gewoon wil gebruiken voor de 15GB. Nu zegt het me zelfs niets en is de kost te hoog voor wat het is.TiTanium schreef:Ze gaan niet in hun eigen voet schieten, dus ik had al verwacht dat het geen standaard simkaartje ging zijn.jnsvr schreef:Jammer van dat laatste.
Laatst gewijzigd door jnsvr 01 okt 2015, 22:07, in totaal 1 gewijzigd.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
zit daar een simkaart bij ?
Want is toch vreemd voor gewoon mobiel internet 2gb 10€ 5gb 30€ en 15gb 15€
dan betaal ik graag die 29€ bij ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Damn. Ik vond dit aanbod eigenlijk heel interessant voor bv onze jeugdbeweging waar we nu allemaal onze hotspots moeten gebruiken tijdens vergaderingen en zo.
Blijkbaar werkt de modem echter enkel op 4G (dus NIET op Edge/3G), dus als je geen goed 4G-signaal hebt binnen maar wel bv 3G ben je ook eraan voor de moeite.
Blijkbaar werkt de modem echter enkel op 4G (dus NIET op Edge/3G), dus als je geen goed 4G-signaal hebt binnen maar wel bv 3G ben je ook eraan voor de moeite.
Voor zo ver ik kan afleiden zit er zeker geen gewone simkaart bij en worden andere apparaten geblokkeerd voor nummers met dit abonnement. Anders was het idd wel heel goedkoop om snel een simkaart in een mifi te duwen en was mijn probleem bv ook opgelost.proximusboyke schreef:zit daar een simkaart bij ?
-
- Elite Poster
Hoe meer ik de voorwaarden doorlees, hoe meer ik enkel stuit op limitaties:
- énkel op 4G. 2G/3G wordt niet ondersteund.
- énkel in combinatie met de hardware die je bij hen moet kopen (kost per maand of 1 hoge kost)
- bij €15/maand blijft het dus niet. Ofwel kies je voor het abo van 12 maanden voor €29maand incl modem, ofwel dus die prijs van de hardware er nog bovenop (€129)
Jammer, maar helaas. Had al een vermoeden dat het geen goedkoop iets zou worden en dat is nu wel gebleken.
- énkel in combinatie met de hardware die je bij hen moet kopen (kost per maand of 1 hoge kost)
- bij €15/maand blijft het dus niet. Ofwel kies je voor het abo van 12 maanden voor €29maand incl modem, ofwel dus die prijs van de hardware er nog bovenop (€129)
Jammer, maar helaas. Had al een vermoeden dat het geen goedkoop iets zou worden en dat is nu wel gebleken.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Kan je volume packs op voorhand bijkopen of dien je te wachten tot de 15 GB op is alvorens je kan herladen?
Ik zou dit in een afgelegen plaats waar wel 4G is willen egbruiken voor zo'n 100 GB per maand, maar ik wil niet telkens manueel moeten heropladen, dan laad ik liever in één keer voor 500 € op...
Ik zou dit in een afgelegen plaats waar wel 4G is willen egbruiken voor zo'n 100 GB per maand, maar ik wil niet telkens manueel moeten heropladen, dan laad ik liever in één keer voor 500 € op...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
Ik denk dat het ook wel op voorhand gaat:
https://www.mobistar.be/nl/producten-en ... ernet-home
Er is ook een promo nu daarrond: "10GB voor 5€ (in plaats van 10 €)".
100GB is toch wel aardig kostelijk. (€57,5/maand -door de promo, anders €100- zonder de kostprijs van de hardware geteld).
Hopelijk goede 4G dekking anders gaan ze zelfs geen overeenkomst aan.
"Stel dat er geen 4G-dekking is op het adres dat de klant heeft opgegeven of dat het 4G-signaal onvoldoende sterk is om een hoge quality of service te garanderen, dan behoudt Mobistar zich het recht voor om de intekening op deze aanbieding te weigeren."
Er is ook een promo nu daarrond: "10GB voor 5€ (in plaats van 10 €)".
100GB is toch wel aardig kostelijk. (€57,5/maand -door de promo, anders €100- zonder de kostprijs van de hardware geteld).
Hopelijk goede 4G dekking anders gaan ze zelfs geen overeenkomst aan.
"Stel dat er geen 4G-dekking is op het adres dat de klant heeft opgegeven of dat het 4G-signaal onvoldoende sterk is om een hoge quality of service te garanderen, dan behoudt Mobistar zich het recht voor om de intekening op deze aanbieding te weigeren."
-
- Elite Poster
Moet wel, anders zal de oplossing van Mobistar ook niet gaan aangezien roaming er niet mee gaat. Wel een kostelijk boeltje.
Benieuwd of op die plek dus effectief wel 4G aanwezig gaat zijn, anders normaal vast internet precies moeilijk daar te verkrijgen valt.
Benieuwd of op die plek dus effectief wel 4G aanwezig gaat zijn, anders normaal vast internet precies moeilijk daar te verkrijgen valt.
- WalterB1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 133 keer
Uch,
De iets oudere generatie zal nog weten dat heel lang de verbruikslimiet voor internet 15 gigabyte was. Dat is nu terug .... voor 15 euro.
4G wifi router met 1 RJ45 van Mobistar. Enkel voor waar 4G dekking is. 15 euro per maand voor 15 gb. Zit je daar over kan je bijkopen (nu 10 gb voor 5 euro) of verder doen op smallband tegen 256 kbps (wat het dubbele is van vroeger van smallband).
Bij et afsluiten van een contract van 12 maanden is de setup kost 29 euro voor het toestel.
Simkaart in andere hardware steken is verboden. Je mag het gebruiken op 3 verschillenden locaties per facturatieperiode.
Lijkt mij een mooie aanbieding ... voor sommige mensen. Je moet 4G dekking hebben en natuurlijk geen Netflix & Co gebruiker zijn. Maar veel mensen gebruiken internet om de krant te lezen, hun e-mails te raadplegen. En te kijken wat er in reclame gaat komen in de Aldi.
Ideaal voor deze doelgroep.
De iets oudere generatie zal nog weten dat heel lang de verbruikslimiet voor internet 15 gigabyte was. Dat is nu terug .... voor 15 euro.
4G wifi router met 1 RJ45 van Mobistar. Enkel voor waar 4G dekking is. 15 euro per maand voor 15 gb. Zit je daar over kan je bijkopen (nu 10 gb voor 5 euro) of verder doen op smallband tegen 256 kbps (wat het dubbele is van vroeger van smallband).
Bij et afsluiten van een contract van 12 maanden is de setup kost 29 euro voor het toestel.
Simkaart in andere hardware steken is verboden. Je mag het gebruiken op 3 verschillenden locaties per facturatieperiode.
Lijkt mij een mooie aanbieding ... voor sommige mensen. Je moet 4G dekking hebben en natuurlijk geen Netflix & Co gebruiker zijn. Maar veel mensen gebruiken internet om de krant te lezen, hun e-mails te raadplegen. En te kijken wat er in reclame gaat komen in de Aldi.
Ideaal voor deze doelgroep.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ja hoor, is in het zonienwoud. Ik had er ooit al een topic over gemaakt maar het aanbod van Mobistar toen kostte zo'n 1000 euro per maand...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Is het toestel dan simlocked? Ik dacht dat dit niet mocht in BE?WalterB1 schreef: Simkaart in andere hardware steken is verboden. Je mag het gebruiken op 3 verschillenden locaties per facturatieperiode.
Hoe gaan ze dat controleren die 3 diverse locaties per facturatieperiode? Persoonlijk vind ik dat wel een rare regel : zoiets koop je juist om mobiel te zijn, en toch snel te kunnen werken via 4G.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Contacteer:
En wireless bridge was geen oplossing?Goztow schreef:Ja hoor, is in het zonienwoud. Ik had er ooit al een topic over gemaakt maar het aanbod van Mobistar toen kostte zo'n 1000 euro per maand...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ze weten perfect op welke mast jij connecteert.krisken schreef:Hoe gaan ze dat controleren die 3 diverse locaties per facturatieperiode?
Moest het mobiel zijn zou het vermoedelijk concurrentie zijn met hun andere aanbiedingen.krisken schreef:Persoonlijk vind ik dat wel een rare regel : zoiets koop je juist om mobiel te zijn, en toch snel te kunnen werken via 4G.
In dit geval is het wel 15 GB... maar met een beperking.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Zal wel Wireless België bedoeld zijn zeker ?krisken schreef:En wireless bridge was geen oplossing?Goztow schreef:Ja hoor, is in het zonienwoud. Ik had er ooit al een topic over gemaakt maar het aanbod van Mobistar toen kostte zo'n 1000 euro per maand...
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Dus als je wat hopt (grens tussen meerdere masten), ben je de pineut.r2504 schreef:Ze weten perfect op welke mast jij connecteert.krisken schreef:Hoe gaan ze dat controleren die 3 diverse locaties per facturatieperiode?
Waarom niet gewoon "eender welke locatie"?
Dat het niet op 3G kan, is wel dwaas. Ze ondergraven hun eigen product.
Dit kan wel interessant zijn voor "de bomma". €15 voor mailtjes te lezen en naar Seniorennet te surfen, zal wel volstaan .
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 18 keer
Men spreekt over verschillende adressen. In principe zou je dus als je het gebruikt op 3 verschillende locaties in dezelfde straat (en dus op dezelfde mast) al aan deze grens zitten?
Ik meen dat men immers wel de mogelijkheid heeft om een toestel op x meters nauwkeurig te pinpointen.
Hoe de bewijsvoering gebeurt in geval dat de klant wel teveel "mobiel" is geweest is een andere zaak.
Ik vind het een hoog Big Brother-gehalte hebben...
Ik meen dat men immers wel de mogelijkheid heeft om een toestel op x meters nauwkeurig te pinpointen.
Hoe de bewijsvoering gebeurt in geval dat de klant wel teveel "mobiel" is geweest is een andere zaak.
-
- Elite Poster
Het toestel is niet gesimlocked. De SIMkaart werkt énkel in dat toestel, maar dat toestel aanvaardt wél andere simkaarten.krisken schreef:Is het toestel dan simlocked? Ik dacht dat dit niet mocht in BE?WalterB1 schreef: Simkaart in andere hardware steken is verboden. Je mag het gebruiken op 3 verschillenden locaties per facturatieperiode.
Hoe gaan ze dat controleren die 3 diverse locaties per facturatieperiode? Persoonlijk vind ik dat wel een rare regel : zoiets koop je juist om mobiel te zijn, en toch snel te kunnen werken via 4G.
"Je kan niet op een abonnement Easy Internet @Home intekenen zonder er de modem bij te nemen. De Easy Internet @Home-modem is gekoppeld aan je abonnement.
Andere modems hebben niet de technologie die noodzakelijk is om gebruik te kunnen maken van Easy Internet @Home. De Easy Internet @Home-simkaart werkt enkel met de modems die bij deze actie worden aangeboden.
De modem, daarentegen, kan je wel met gelijk welke simkaart gebruiken."
Bron: https://www.mobistar.be/nl/hulp-ondersteuning/de-modem
-
- Pro Member
Dat mag volgens mij wel. Koppelverkoop was verboden. Het is ook geen gsm.krisken schreef:WalterB1 schreef: Simkaart in andere hardware steken is verboden. Je mag het gebruiken op 3 verschillenden locaties per facturatieperiode.Is het toestel dan simlocked? Ik dacht dat dit niet mocht in BE?
Als je mobiel wil zijn koop je een mifi of zoeiets. Dit is echt om te dienen als alternatief voor een vaste internetverbinding. Daarom is het waarschijnlijk ook beperkt tot 25MBps. Ze hebben er denk ik echt wel een specifiek publiek mee voor ogen. Niet wie in zijn eigen huis wil Netflixen.Hoe gaan ze dat controleren die 3 diverse locaties per facturatieperiode? Persoonlijk vind ik dat wel een rare regel : zoiets koop je juist om mobiel te zijn, en toch snel te kunnen werken via 4G.
-
- Pro Member
Als je die modem van het ene huis naar het andere wilt meenemen in de straat denk ik niet dat ze daar moeilijk gaan over doen. Dus als je dat graag wilt doen, dan zou ik zeker zo'n abonnement nemen!payphoneuser schreef:Men spreekt over verschillende adressen. In principe zou je dus als je het gebruikt op 3 verschillende locaties in dezelfde straat (en dus op dezelfde mast) al aan deze grens zitten?
-
- Moderator
- Contacteer:
Ik zat te denken aan plaatsen waar je tijdelijk internet kan gebruiken, maar waarvoor een mifi niet geschikt is. Vandaar
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Wat dacht je van de limitatie: Niemand biedt het anders aan?jnsvr schreef:Hoe meer ik de voorwaarden doorlees, hoe meer ik enkel stuit op limitaties:
Dit is niet mogelijk op 3G en 2G, langs de ene kant is er niet genoeg capaciteit voorhanden om dit aan te bieden op 3G of 2G. Antwerpen en Brussel zijn op dat vlak derde wereld vergelijkbaar met Teheran, Cairo of Ho Chi Minh. Daar staat er elke 100m een antenne...
Langs de andere kant kan Mobistar geen service bieden die op vlak van kwaliteit (snelheid, ping, consistentie in die twee) op iets anders dan 4G aanbieden.
Met wat educated gokwerk zou ik zelfs durven zeggen dat Mobistar meer mensen dekt met 4G dan dat Proximus met VDSL2 (aan 25Mbps).
De hardware is niet kiesbaar. Net zoals TN zijn modems, of Px in mindere mate. Het zijn de eerste die zoiets willen doen in België (RIP clearwire/blite). Daarnaast wilt het grootste deel van de klanten gewoon een kant en klare oplossing, die gaan niet zo happig zijn om over te stappen wanneer ze nog eigen hardware moeten zoeken of zelf instellen.
Bij 15 euro de maand zitten ze juist op het goede punt. Ik zou denken dat dit ideaal is voor kleinverbruikers. Nergens vind je voor 15 euro per maand internet. Ik ken wel wat mensen, vaak aan de leeftijd, die met 15GB meer dan toekomen per maand.
Echter het probleem blijft dat die doelgroep ook nog TV en tel vaak neemt, en dat eerste komt nog altijd vaak van TN of Px en het is vaak handig en voordeliger om dan alles bij een van de twee grote spelers af te nemen. Dit zal staan en of vallen in functie van wat Mobistar van TV en tel er bij kan leveren. (of hoe ze het marketen)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
niet vergeten ook dat jnsvr een loonslaaf is van MV, vandaar zijn negatieve benadering...
Mobi* komt met een prachtvoorstel, maar wel voor een kleine niche vrees ik. De steeds groter wordende groep van niet-lineaire kijkers verbruikt te veel data (youtube, netflix)!
Mobi* komt met een prachtvoorstel, maar wel voor een kleine niche vrees ik. De steeds groter wordende groep van niet-lineaire kijkers verbruikt te veel data (youtube, netflix)!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA