Ik zag nergens een topic staan hierover.
Ik heb hier een invite gekregen, als iemand deze wil hebben mag deze een pm sturen.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
The invite can be only claimed from this email address.
Ok, hij is voor jouTiTanium schreef:Ik zou er 1 willen
Tested and this works - just follow these steps.
Have a OnePlus account? Go to step 1.
Don't have a OnePlus account? Go to step 2 and skip step 6.
1) If you already have an account, go ahead and login before claiming your invite and change your email address to some other address. Hint: if you use gmail you can use + aliases. E.g. if you have [email protected][1] , you can use [email protected][2] .
2) Create a new account using the email address attached to your OPT invite.
3) Claim the OPT invite.
4) Change the email address on the new account with the invite to the recipient's email address.
5) Tell the recipient to claim their account (and invite) by using the 'Forgot your password' feature.
6) [ONLY IF YOU DID STEP 1] Go and log back into your original account and change the email address back to your normal address.
All done!
Ok, ik heb blijkbaar iets verkeerd gedaan. Het invite staat nu in mijn OP account, maar ik denk niet dat het dat is dat je wiltTiTanium schreef:Ok komt goedik wacht geduldig op uw intvite
Die kans is groot. Maar daar betaal je ook meer voor natuurlijk.mgo72 schreef:Twijfel toch sterk. Vrees dat video/audio en foto's ondermaats zijn tov nieuwe IPhone of zelfs Moto X
Sent from my A0001 using Tapatalk
Goed, ik heb voor een vriendin mijn invite gebruikt, haar adres ingegeven om naar te versturen, en ingelogd met haar Paypal. Denk dat je elkaar wel een stuk moet vertrouwen. Ik ga wel eens vragen of ik met haar toestelleke mag spelen!The invite can be only claimed from this email address.
€400 is ook al een forse prijs, maar het aantal geïnteresseerden ligt toch niet laagOnePlus blaast hoog van de toren met zijn tweede telefoon en gezien het grote succes van de eerste is dat wel te begrijpen. Een flagship killer, zoals ze hem zelf noemen, is het echter niet. Daarvoor mist hij te veel features die we tegenwoordig op een high-end telefoon graag zien, zoals nfc en ondersteuning voor snel laden. Daarbij weet ook de camera niet op te boksen tegen die van de echte flagships.
Ik heb in de auto een Qualcomm Quickcharge certified lader, en ik haal ook in de auto 1,8A op 5,1V.Unlike conventional USB charging methods, a Quick Charge 2.0 end-to-end solution takes advantage of higher power levels to quickly and effectively charge devices. Quick Charge 2.0 Class A can provide up to 24 watts over a micro USB connector, 36 watts with a Type-C connector, and Class B can reach 60 watts or more. Future charging advancements are expected to show even further improvement.
Ik had het al zien liggen maar dacht, wat kan ik daar nu mee?heist_175 schreef:Ik heb zo'n USB meetding gekocht in de Action, daar meet ik de effectieve waarde mee.
Invite kan niet weggeven worden, is gelinkt aan de account. Als iemand toezegt moet er dus via zijn account besteld worden.honda4life schreef:Mijn broer heeft nog één invite... 24 uur geldig, bij geen interesse in de vriendenkring wil ik hem hier wel uitdelen.
Wie het eerste reageert heeft hem.
https://oneplus.net/be_nl/xSlafes schreef:Ik zou eerlijk gezegd wachten op de X die op 29 oktober zou uitkomen... Naar wat ik gelezen heb zou het een beetje een geupdate versie van de one zijn en rond de 250 kosten. De one kan trouwens best nog mee in de high end range toestellen.